Körning i Borås 09/23

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Mv Agusta skrev:
2480390 Får se om Cagivan kommer och hälsar på. Beror på om föraren är bakis eller inte. :rolleyes:
haha du får börja drick tidigt :tummenupp

Mitt telefonnummer: 0702-802311

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Vilka kommer nu då?

1. Wargen
2. Wargens polare
3. Kanske en annan från Borås
4. Tzr snubben

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
tzr snubben skrev:
2482760 Hans dt såg inte hur skarp kurvan var:tungan det blev inget alllvarligt hoppas jag.
ja fyfan vilken jävla fitt kurva!!! den såg ut som en helt vanlig kurva så komemr jag runt krönet o ser att det ärn en typ 90 graders kurva. Det var bara att släppa gasen o hopppas på det bästa.

Nu har jag kommit hem från sjukhuset. Jag fick ligga där i 2,5 h o ha ont för att de där jävla sköterskorna satte på mig nackstödet fel...men sen fixa en anna det o sammanlagt låg jag där i 4,5 h för att få reda på att jag hade troligtvis fått en lätt hjärnskakning. Sen har jag jädrigt ont i höger sida magen men det var inget farligt. Vågar ite föreställa mig blåmärket bara.

Hojen är lite kvaddad ja. höger spegel, 3 blinkers o framlykan paja :va Framhjulet pekar åt helvete fel. o för att köra rakt måste jag ha nästan fullt styrutslag.

Får se hur fan jag löser detta o när jag kan börja köra normalt igen.

Läkarn sa att hon tyckte att jag skulle byta till en kromsläde, jag höll på o flabba uta helvete men höll mig för att visa respekt. Hon ser ju skiten om man säger så. Men jag slutar hellre köra än kör kromsläde.

Last edited:

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Wargen skrev:
2482924 ja fyfan vilken jävla fitt kurva!!! den såg ut som en helt vanlig kurva så komemr jag runt krönet o ser att det ärn en typ 90 graders kurva. Det var bara att släppa gasen o hopppas på det bästa.

Nu har jag kommit hem från sjukhuset. Jag fick ligga där i 2,5 h o ha ont för att de där jävla sköterskorna satte på mig nackstödet fel...men sen fixa en anna det o sammanlagt låg jag där i 4,5 h för att få reda på att jag hade troligtvis fått en lätt hjärnskakning. Sen har jag jädrigt ont i höger sida magen men det var inget farligt. Vågar ite föreställa mig blåmärket bara.

Hojen är lite kvaddad ja. höger spegel, 3 blinkers o framlykan paja :va Framhjulet pekar åt helvete fel. o för att köra rakt måste jag ha nästan fullt styrutslag.

Läkarn sa att hon tyckte att jag skulle byta till en kromsläde, jag höll på o flabba uta helvete men höll mig för att visa respekt. Hon ser ju skiten om man säger så. Men jag slutar hellre köra än kör kromsläde.

Tråkigt med hojen, men tur att du klarade dej utan några större men iaf. Missade denna tråden annars hade jag lätt kommit och kört av tillsammans med dej ;)

Hoppas att de blir nått sånt här innan säsongen är helt lsut!

Krya på dej!

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
lerqa skrev:
2484505 Tråkigt med hojen, men tur att du klarade dej utan några större men iaf. Missade denna tråden annars hade jag lätt kommit och kört av tillsammans med dej ;)

Krya på dej!
tack :)

nja det var nog bra att fler inte kom. Får se om jag får ordining på hojen innan det börjar bli för kallt. Nu orkar jag inte ens titta på hojen.

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
lerqa skrev:
2484505 Tråkigt med hojen, men tur att du klarade dej utan några större men iaf. Missade denna tråden annars hade jag lätt kommit och kört av tillsammans med dej ;)

Krya på dej!
Du och jag kan ut och köra nån dag annars:)

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Wargen skrev:
2482924 ja fyfan vilken jävla fitt kurva!!! den såg ut som en helt vanlig kurva så komemr jag runt krönet o ser att det ärn en typ 90 graders kurva. Det var bara att släppa gasen o hopppas på det bästa.

Fan vad tråkigt wargen... Förstår att det måste kännas för jävligt, men det var ju tur att du klarade dig bra iaf, tänk på det istället för hojen:tummenupp

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DaWoos skrev:
2485270 Fan vad tråkigt wargen... Förstår att det måste kännas för jävligt, men det var ju tur att du klarade dig bra iaf, tänk på det istället för hojen:tummenupp
Det är svårt...

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...