Körning i dag, måndag

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag ska då ut och lufta hojen i kväll, nån som hakar?
Jag far på klubben nu och väntar tills nån dyker upp. Blir jag less på vänta så kör jag själv.... :rock

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Mesoxar! Var ute i 45 minuter och såg ingen jag kände på hoj. Två glidare( :eek: ) däremot och en svart TL1000S.... :rock

Motardianjakten gick inget vidare. Det var lite kallt men dom kör ju med Goretex så det borde ju inte va nå problem med kylan. Fast det kanske är trögkickat vid +7 grader. Eller så justerar dom ventiler eller nåt.... :crash

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag blev sen å for iväg strax efter 19...var ute en timme men det börjar bli kallt nu :eek:

Ingen lycka för mig heller med motardianjakten.

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Mell skrev:
Mesoxar! Var ute i 45 minuter och såg ingen jag kände på hoj. Två glidare( :eek: ) däremot och en svart TL1000S.... :rock

Motardianjakten gick inget vidare. Det var lite kallt men dom kör ju med Goretex så det borde ju inte va nå problem med kylan. Fast det kanske är trögkickat vid +7 grader. Eller så justerar dom ventiler eller nåt.... :crash

Jag är ingen mesoxe utan mest bara en fegis! Var ute igårkväll ett par timmar och körde men en envis civilpolisbil (som mell drömmer mardrömmar om) hade beslutat att följa efter mig tills det att jag gjorde första bästa misstag, kändes tamef-n som en uppkörning! till slut lessnade jag och tvärstannade vid vägkanten!! Trodde gubbarna i Volvon skulle vrida nacken av sig då dom passerade! Detta gjorde knappast min snutnoja mindre! :mad: Sen hade jag iofs inte tid att köra ikväll då jobb och lite annat satte käppar i hjulet....

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Låg på fyran "bakhjulet" efter backenvägen när jag passerade 2st potatisbilar gissa om he blev full spett efter det heheheheee
he är ju så mörkt nu så man ser ju inte svinen

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...