Körning i det ljuva Skåne!!!

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Jag hinner nog fixa hojen!:banana

Nu e (nästan) allt orginal och besiktningen bokad!

Men det är inget roligt att köra, man skäms:(

Men nog fan kommer jag om det är fint väder och allt går som det ska:yoparty

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Fan, jag är överdrivet grymt sugen, men förmocligen skar jag hojen igår när jag och oscarssonmoto kollade rundan. :(

Han kommer ta över turen istället. Fan va tråkigt när det verkar bli så många. :(

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
jaa fan asså det kommer inte bli lika skoj utan dig ted! men det kommer fler gånger sen kanske vi kan lösa det så du kan åka rundan bak på någon annans mc istället? och hannes ska med! :tungan även om du vill eller inte ;)

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Hur går det för er? Kom ju av mig lite nu, men har du kollat rundan/bestämt tid Eric? Jag tror jag tar mig ner till rakan på egen hand, inte samma känsla att åka. :/

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
statoil eslöv kl 17.00 små vägar och en del 90vägar tyvärr det kommer ta för lång tid om vi kör små vägar helt och hållet....

Hur går det för er? Kom ju av mig lite nu, men har du kollat rundan/bestämt tid Eric? Jag tror jag tar mig ner till rakan på egen hand, inte samma känsla att åka. :/

nä förstår det, synd som fan :/

hade gärna velat att de som ska med skriver upp sig på en lista så vi inte glömmer någon där eller väntar i onödan:

1. oscarssonmoto
2.
3.
4.
5.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
3019993 jaa fan asså det kommer inte bli lika skoj utan dig ted! men det kommer fler gånger sen kanske vi kan lösa det så du kan åka rundan bak på någon annans mc istället? och hannes ska med! :tungan även om du vill eller inte ;)
jasså?:hihi

jo, jag klarade ju besiktningen!:yoparty

så jag kommer nog!

ska bara hinna plocka bort allt onödigt krimskrams...dock måste jag nog köra "original. dvs skit fult och sketet..men bättre än inget!

men ja, kan inte lova nått, så jag skriver inte upp mig..men jag ÄR där i tid om jag hinner!

eller fuuuuck!

kl 17..det hinner jag inte:/

men jag kommer nog bort till rakan i vilklet fall!

Last edited:

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Jadå hoppas på fint väder iaf :tummenupp

1. oscarssonmoto
2.The_doctor889
3.
4.
5.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
3021820 ok hur dags kan du då?
alltså, jag vet inte, slutar jobba 16:30 i malmö..sen måste jag hem, käka, köra osv..men jag ska se vad jag kan göra, annars nästa vecka om ted hunnit fixa?:hihi :tidsoptimist

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
Jag åker nog med RR dit istället:tungan :tungan
Eslöv är lite långt tycker jag, men vi ses på rakan endå!

(Om vädert blir bra då:gnissla)

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3021845 alltså, jag vet inte, slutar jobba 16:30 i malmö..sen måste jag hem, käka, köra osv..men jag ska se vad jag kan göra, annars nästa vecka om ted hunnit fixa?:hihi :tidsoptimist
Jodå nästa vecka blir bra, då har jag hunnit köra in den också. :banana

:rolleyes:
Nä, men ska beställa sakerna så fort som möjligt, blir nog inte förrän imoorn. Sen brukar dom räkna en veckas leverans om det går bra. Nästa helg är hon ihopa med en bunte tur. :yoparty
Jävlar vad jag får ligga i om hon ska vara färdig för gazz på onsdag om två veckor ens. :gnissla

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Jahopp!
Jobb är ett jävla skit, när man väl lyckas ta ledigt en eftermiddag, så får man reda på att man ska ut och käka med familjen på kvällen:mad:

Så jag kommer verkligen inte hinna, eftersom vi ska käka kl 18:00.
Men ja, som sagt, nästa helg kanske om Ted hinner fixa ihop och få sakerna.
Då jefflar..

Men jaja, nu ska jag fortsätta med mitt över roliga jobb..inventera prover i en -20 frys..TJOHOOO!

ses, om jag nånsin tinar;)

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3022465 Jahopp!
Jobb är ett jävla skit, när man väl lyckas ta ledigt en eftermiddag, så får man reda på att man ska ut och käka med familjen på kvällen:mad:

Så jag kommer verkligen inte hinna, eftersom vi ska käka kl 18:00.
Men ja, som sagt, nästa helg kanske om Ted hinner fixa ihop och få sakerna.
Då jefflar..

Men jaja, nu ska jag fortsätta med mitt över roliga jobb..inventera prover i en -20 frys..TJOHOOO!

ses, om jag nånsin tinar;)
Lycka till. ;) Och som sagt, får jag bara grejjor så lär det gå med en jävla vänter ihop. :hihi

Eric, vi ses på rakan, jag kommer på cykel. :gnissla Ska jag ta på stället så man kan posa på rakan?
Förhoppningvis kommer min polare på sin Mito, han hade uppkörning idag. Ska ringa nu och se hur det gick... :hoppassomfansåvikanutochgasanärmittskitärihop :banana

Solid snake

Guest
Vädret ska bli bra ikväll enligt smhi, och lite skurar nu på eftermiddagen men det kan man leva med.

Jag kommer till statoil och kollar läget.

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
tyvärr så kommer nog solid stå där själv, kollade här på lunchen idag bara jag och fredde så snacka jag med han på telefon sen så har det hell regnat här så är inte allt för sugen sen så lär det väl typ inte vara folk där, så =/

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
reeeeeeeeeeeeeegn

Solid snake

Guest
Jaha, stod själv på statoil misann, inte en droppe regn förräns jag körde hem iaf och det var inte så farligt, mest duggregn och någon skur.

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
jaa jag ber om ursäkt att jag var så sen att säga till. hoppas det inte blev en jätte omväg. vi får köra någon gång (när det är fint väder, någorlunda i alla fall) =P förresten var där mycket folk och bus?

Last edited:

superpeppe

The one and only
Gick med
28 Sep 2006
Hoj
En orange, och det är inte ktm!
Hej nu när jag har skaffat mc så har jag också lust att köra med er skåningar:rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept