Tewdie
Medlem
Appappapp, du får hålla dig till din.3052414haha lugnt jag kan köra din hoj istället![]()
Appappapp, du får hålla dig till din.3052414haha lugnt jag kan köra din hoj istället![]()
Hah, nu har jag kört Mito för första gången sen läääänge.3058707nu ja =P
Fan vad du kör in den länge?3065768Och nu är hon snart inkörd.![]()
![]()
Så på onsdag lär det bli rakan, om inte annat i måttlig tempo.Någon annan?
Meh dahhh?Fan vad du kör in den länge?
Jisses gosse, sitter tangenterna fel?3065853försöjkr du vara rolig?!
helt glömt bort denna trådn:;BANANA
MEN FAn, blir de nån köriiong!?
i lagom tenmpo för en skö jövle som CH'n?
isf e jag lätt på.-
men ni får fan intew skratta..
Jag kan inte hjäpa att den ser ut som fan
DUmma polis
Em orginal CH e en ledsen och fl sh
BLir typ på dåligt eller iaf mindre bar ahumör så fort jag ser den nu..:S
Innan blev man glad för den va så fin, men n med orginla skäörme, som dessitom e repad och skulten som hänger ner jätte långt och vackspegle och saker..inge kulmen som sagt, det är fan inte värt pengarna att köra fint..spaara de till 325:an its
Fan vi va ska köra nästa år grapparStora hjer ch kan (nyhet för mig iaf
) hänga med dem stora pöjkarna och köra och ha kul..
Fatta vad jag längtar. spec nu när Rosen får sin om en vecvka.
FIFAN säger jag bara!
lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängatr rendan![]()
Hajjade måttligt här med, men om allt går som det ska kan vi börja där vi slutade förra gången, alltså träff på Statoil i Eslöv på onsdag? Jag är också sjukt sugen...3065869Förresten, vem ska leda?=
Någons om hittar ba?
Jag e iaf utesluten, jag hittar inte nån stabs, jag vet en liiiten småväg som leder till sandy..en den suger såmen längre än så hittar jag inte, fast från ss till revinge hittar jag ocksåa
bara en rak vägoch dessuto skyltat..
Jag har npg välrdens sämsta lokal sinne, en gång gick jag vilse fråns kolandet är en 400m rak väg:ytomten hahahahahah
fatta dålig jag kände mig då
iof så gicm jag typ i sömnen så det är en utsäkt, men jag vet hur dte ser ut i genrao, men inte hur man kommer det, så om det är fler än jag från the swest coast som ska dit så kanske vi kan köra tsm en bit?hade vatt kul som fana tat ut ocj kölra ifgen, typ inte kört sen NDR.
för bara nån vecka efetr så blev jag ju stoppad, och efter det tog det 3 veckor innan jag körde, och se dess har jag typ kört 20 milinte kul när man inte känner att man kör en fin sak..
Just dte! CH'n e typ tyst numera, låter ingenting efter det att jag satte u db luggen inför besiktningen..låter med som en sport, samma !ljusa" ljud..inte lika högt och brälkigt som ni kanske märkte på NDR..
Men skit samma! sjukt sugen på atrt köra nu
Fast jag kan/får nog ionte tjöra ån imorgon..
KAn man bli ömd för rattflla p¨å åkgrsäklippare?
Aaah wiee.3065887Jaaaaa, vi kör på onsdag!
haha, jag ed, får npog editera imorgon3065895Hajjade måttligt här med, men om allt går som det ska kan vi börja där vi slutade förra gången, alltså träff på Statoil i Eslöv på onsdag? Jag är också sjukt sugen...
1. Tewdie
2.
3.
4.
Och nja, håll dig ifrån farbror blå om du raggar runder på en åkgräsklippare vid onyktert tillstånd.
Aaah wiee.![]()
Haha, kunde tro det.3065899Ja, lite fel sitter dem nog alltför dst där såg inte för jälv bra ut
Borde han inte ta Varaderon för att det ska bli lagom tempo?
Gör ni?så bra
men känns endå soprgligt
,
Ja fifan va ball dte ska bli nästa år
Nej, elle rjo, lite kommer man kanske sakna den, fast iom., att jag kommer få mer effekt än n, tillssillna från er nadra så kommer iaf jag bli glad
Som rosen saigår på msn, hans nya 690i har mindre hp än ktm'en, nu när dne e strypt så det gör inget att dte är liutde on t med tin innan uppkörningen.
och so jag sa, att det hade vatt värre för mg, som hade fått 3dubbla effekten och mer tynfd. Medan han bara får mer tynd, men mindre effekt, så uppkärningen blir nog inget problem för honomhade vatt värre för mig..
Haha, det kan underätta för utomstående.3065910haha, jag ed, får npog editera imorgon
kej, var det där vi samlades på ndr?
1. Tewdie
2. Hannes
3.
4.
E de så, allatå, självklart skulle jag aldrig ge mig ut i trafiken så..men jag tänka att imrogn begöve rjag nog upp till cebtersyd, och dte är endå typ 2km,och det kan ju ge utslag på mätaren..,men det blir väll till att gå..eller cykla
![]()
Lugnt, jag håller ju i det.3065927
Jaha på det visetdå vill ajg att han ar varaderon, bara ni inte braZZAr från mig satan när vi kommer till rakan så jag måste komme ensam framför alla
Nej, dte ä'r ju inte det..spsrara helre dme till motarden
Ja, det håller jag med om
Nej, haha, förmodligen inte![]()
Han måste fan vara det.3065938Hannes, är du pårökt?
Blir det från Eslöv och sen fina vägar mot Sjöbo eller?
Ah fifan!3065957Lugnt, jag håller ju i det.
Jofan, man får jobba till den stora hojen nu.
Han måste fan vara det.
Jupp, antingen över skarhult-flyinge-övedskloster-sövde eller om höör och vidare.
Gissar på den första turen, alltså inte överdrivet lång.Dock inte översrivet slingrig heller.
![]()
Japp!3065972Ah fifan!
Då får vi köra slalom mellan mittsträcken :rolleyes
Menar det.3066354jaa jag hänger fan självklart på(om inte vädret sviker
)
1. Tewdie
2. Hannes
3. Oscarssonmoto
4.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |