Körning i det ljuva Skåne!!!

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3072412 haha, jag veeet..;)

Okej, va det gott?

Eric sa dte nog till dig, men jag tyckte de va bättre at fortsättta rakt fram där, för de va ju 104:an vi körde på, och den går dit jag skulle, så ist för att tjöra med er upp till eslöv, och sen behöva köra en mil ner på 113 eller va dne heter, ner till gårsstånga, och där svänga på 104:an igen..:)

Ja, lite mer kunde de allt varit, men det va ju fortfarande bra vägar, men kunde vatt bättre;)

Va det bara jag, eller va det ganska dåligt drag idag?
Mjo, det hade bara blivit en jävla omväg för dig. :3freak

Vi drog till pizzerian i Veberöd men den var stängd. :( På vägen stannade vi en gång för att ta en fin skylt, men den satt som berget. :( Sen stannade vi en gång och tog kort på les bikes in das solnedgång, och om vi ber snällt kanske Eric vill ladda upp dem? :)

På rakan? Inte överdrivet drag nej...

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3072434 Jaaaa!

Nästa gång kan vi brassa snabbare, i alla fall när det svänger. På rakorna är det skitsamma.

Det är vad jag tycker :)

Häng mig om ni vill :hihi
Mjo, mer gazz i kurvorna hade inte skadat. :)

Jag tog det lugnt eftersom hojen inte hade gått så långt efter renovering. :) Men nästa gång brazzar vi. :yoparty Får leta reda på liiiide fler svängar också. :hihi

Solid snake

Guest
Fan vad gött det vara att köra innan, har inte kört sen i förra veckan.

Precis hemkommen från jobbet dessutom, var tvungen att sticka ut på 108an och dra en bombuiili på hela den upplysta biten här i Kävlinge. :yoparty

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3072748 Fan vad gött det vara att köra innan, har inte kört sen i förra veckan.

Precis hemkommen från jobbet dessutom, var tvungen att sticka ut på 108an och dra en bombuiili på hela den upplysta biten här i Kävlinge. :yoparty
Outlaw! :yoparty

Edit: Synd vi inte fick kort på en av dom sista wheelisarna du drog på rakan, den där nån kille hade burnat upp ett fint moln och precis när röken var som tjockast kom du igenom på bakan. :yoparty

Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
3073035 Outlaw! :yoparty

Edit: Synd vi inte fick kort på en av dom sista wheelisarna du drog på rakan, den där nån kille hade burnat upp ett fint moln och precis när röken var som tjockast kom du igenom på bakan. :yoparty
De va redigt coolt:)

3072445 tack så mycket för rundan :) nää hannes det var dåligt drag det var självklart inte bara du :tungan vi kör väl till helgen om vi inte är bakis?
nej!

som jag sa igår, jag åker ju imorgon!

e borta elva dagar!:skrämd

Last edited:

Solid snake

Guest
3073035 Outlaw! :yoparty

Ja det var coolt, det tänkte jag faktiskt på att det måste ha sett coolt ut som fan. :yoparty

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
3073126 Ja det var coolt, det tänkte jag faktiskt på att det måste ha sett coolt ut som fan. :yoparty
De gjorde det;)

och jag kan fortfarande inte uuiila som dig:(:rolleyes:

Loy, fyfan va jag skratta för mig själv i hjälmen igår när vi körde förbi tjejen på hästen ute på landet, och började torrgasa:lol såg för jälva roligt ut:rofl

Solid snake

Guest
3073982 De gjorde det;)

Loy, fyfan va jag skratta för mig själv i hjälmen igår när vi körde förbi tjejen på hästen ute på landet, och började torrgasa:lol såg för jälva roligt ut:rofl
En annan rullade förbi tjejen på hästen för att den inte skulle skena, men den var ändå rätt stingslig tyckte jag.

Min låter fan mycket även på tomgång. :3freak

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
3073982 De gjorde det;)

Neee, du blandar du ihop det, haha

Det var mot moppekillen jag gjorde det. Jag rullar alltid förbi hästar eftersom dom är faaaaaarliga saker som inte borde få vistas på vägen. Blev fasen nästan träffad av en hov en gång :brynad

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3074349 En annan rullade förbi tjejen på hästen för att den inte skulle skena, men den var ändå rätt stingslig tyckte jag.

Min låter fan mycket även på tomgång. :3freak
Den hästen såg inte stabil ut... :3freak

3074354 Neee, du blandar du ihop det, haha

Det var mot moppekillen jag gjorde det. Jag rullar alltid förbi hästar eftersom dom är faaaaaarliga saker som inte borde få vistas på vägen. Blev fasen nästan träffad av en hov en gång :brynad
Nämen! :brynad

Edit: Sånna vägar jag, Eric och en polare var ute på igår. :yoparty Dom blev bara mindre och mindre, och det hela slutade på en upptrampad stig bredvid järnvägen. :hihi

Last edited:

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450

Edit: Sånna vägar jag, Eric och en polare var ute på igår. :yoparty Dom blev bara mindre och mindre, och det hela slutade på en upptrampad stig bredvid järnvägen. :hihi

haha det var att välja på den en liten bit och sen småvägar eller 2 mil 90väg :3freak hojarna var ju redan smutsiga så :tungan

men vi får faan köra ikväll igen, kan köra till ca 7-8 ikväll...

körning i det ljuva trelleborg snart :fakta

låter bra :tummenupp

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3074883 haha det var att välja på den en liten bit och sen småvägar eller 2 mil 90väg :3freak hojarna var ju redan smutsiga så :tungan

men vi får faan köra ikväll igen, kan köra till ca 7-8 ikväll...

låter bra :tummenupp
Det va en go runda! :D

Nja, idag bangar nog nästan jag... Småregnar, jämngrått över himlen och åska. :gnissla

3074714 körning i det ljuva trelleborg snart :fakta
Jasså du ska snart våga dig ut på vägarna? :tomten

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
I can live with that. :) Ifall du tar hand om vägarna sen. ;) Ska du köra 125:a förresten? :O Eller är det bara en framtidsvision? :hihi

det beror på när det blir av :) har ju uppkörning om lite mindre än 2veckor :) föresten så ska jag byta bakdrev igen så kan jag nog köra någon längre runda med :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati