Solid snake
Guest
Ja det kan vi göra, vad fick du i svenska? IG antar jag.3203073Se det tar sig redan!
Ska vi jämnföra betyg? nej just det du fick inga!
(Säg till om ni tar åt er så slutar jag )
Ja det kan vi göra, vad fick du i svenska? IG antar jag.3203073Se det tar sig redan!
Ska vi jämnföra betyg? nej just det du fick inga!
(Säg till om ni tar åt er så slutar jag )
Faktiskt och båda är gryma hojar! klart tillräkligt med efekt och ktmn va sjukt kul på kurvig väg! xrn körde jag på grusvägar och det va den fan perfekt till!3203070Har du ens kört en Xr eller en Ktm 6XX?
vill du höra årets ironi? vg fråga inte varför eller hur men det är sant3203078Ja det kan vi göra, vad fick du i svenska? IG antar jag.
Vafan, 625 är optimalt.
525 är också najs, men palla skruva mer...
Att 625 är optimal eller palla skruva?3203555inte en chans iaf inte om man bara ska köra på vägen.
625 är optimal för vägen då det inte finns en chans att man pallar skruva så mkt som en 525 kräver.3203827Att 625 är optimal eller palla skruva?
husa servar man inte, man lagar.3203863ingen som går i tankarna på en husa? i för sig lika mycket skruvande som 525....
husa servar man inte, man lagar.
Funderar starkt på hva.
Ingen anning om jag ska va ärlig men 08an med insprut är fan lockande som grusräser och enduro3203905sant, i alla fall på de lite äldre modellerna men jag går i tankar på 06 och framåt då det sägs att de har blivit mycket bättre då. husqvarna är också najs, men är det lika mycket pulver?
Ingen anning om jag ska va ärlig men 08an med insprut är fan lockande som grusräser och enduro
Aha.3203831625 är optimal för vägen då det inte finns en chans att man pallar skruva så mkt som en 525 kräver.
Jo, men nej tack...3203863ingen som går i tankarna på en husa? i för sig lika mycket skruvande som 525....
Jag har kört en sån! Helt livsfarligt rolig!3203957Jo, men nej tack...
Kan inte du snacka lite med Martin förresten? Har blivit så jävla sugen på en Z750. Hur strypa? Kostnad? Försäkring?
Jo, men nej tack...
Kan inte du snacka lite med Martin förresten? Har blivit så jävla sugen på en Z750. Hur strypa? Kostnad? Försäkring?
Det gör det? Kommer jag inte in på lumpen så köper jag en. (det här e sjukt har inte enns sett än i verkligheten ändå är jag helt säker på att jag ska köpa en får åka och kolla på den nu när den kommer ut i veckan
Är den det?3203969Jag har kört en sån! Helt livsfarligt rolig!
Gör gärna det.3203977han köpte sin strypt... försökringen är nog inte särskilt dyr, tror knappast att det är över 10k helår. sen kosta att strypa och regga om går nog mellan 3 och 5k ... men klart jag kan fråga när jag ser han jag tänkte också lite på en sån men motard lockar mer... sen är det lättare att köra upp med dem också.
hehe, jag är uber sugen på en sxv 5.5 men ekonomin räcker inte.
Hur kan det komma sig att du har kört så många olika hojar?
asså jag trodde den va strypt upp till 4000 varv sen flög den iväg som en raket3204096Är den det?
Läste nånstans (iofs -06:ans modell, vill ha -07 ), att den skakade och var seg på låga varv... Lät inte riktigt som jag förväntade mig.
Gör gärna det.
SXV... Men köper du en sån har du fan motorklyvning mitt i säsongen.
Förresten var jag hemma hos dig idag, men ingen var hemma.
asså jag trodde den va strypt upp till 4000 varv sen flög den iväg som en raket
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |