Kongo skrev:2408051Ville köra igår, fick köra själv!
Jag har ett förslag: att vi har under sommartid en Stående tid vid pumpen 19:00!då kan alla lediga ,åksugna veta om att har man ingen att åka med så finns alltid chansen att det står någon där då...
idag ska jag och metropolis och !Så inge åka efter Gamla Sthlmsvägen hem från jobbet för mig idag!
Kongo skrev:2408051Ville köra igår, fick köra själv!
Jag har ett förslag: att vi har under sommartid en Stående tid vid pumpen 19:00!då kan alla lediga ,åksugna veta om att har man ingen att åka med så finns alltid chansen att det står någon där då...
idag ska jag och metropolis och !Så inge åka efter Gamla Sthlmsvägen hem från jobbet för mig idag!
sigges skrev:2408530Kanske kommer ut en sväng. Men hinner nog inte till 19.00. Ska montera krashpuckar och lite sånt ikväll
RR_Jonas skrev:2408650coolers... Vi får väl hoppas att det torkar upp lite tills dess.
Lotta: Ja, kanske det... får se vad som händer. Om det torkar upp så skall jag ut. Men kommer ju inte vara ute och köra hela natten.
RR_Jonas skrev:2407909Hallå boys!
Är det någon som är sugen på att åka en sväng idag eller eventuellt ikväll? Tycker det vore kul om vi kunde bli ett gäng som åker iväg. Bestämmer en tid med folk som svarar i tråden.
/Jonas
RR_Jonas skrev:2408894Det verkar inte som det tänker torka upp alls... så typiskt. Om det blir bättre väder imorgon så kommer jag iaf köra på förmiddagen. Annonserar här i tråden vilken tid om det är fler som vill hänga på.
Det finns en ryslig massa fördelar med att bo på bystan... men också vissa gigantiska nackdelar, som t.ex. att sista bussen hem går 16.30.Lotta skrev:2408738Ok, jag drar ner på stan till 2100 East West, Tellan hakar på så skulle kanske kanske Nilzz ut också....
Affe_R1 skrev:2409251Jag kan trösta er med att vi hade bra väder på Mantorp idag
sigges skrev:2409762Jag och Copse kom ner till pumpen vid 22.30-tiden. Ingen därförutom några jänkarbilar och nån epa. Alla var väl ute och parta eller nåt
FAN! Såg detta Nu... Drar ut och åker, vi kanske ses!RR_Jonas skrev:2409944Åk ner nu till 14:00! Då tänker jag stå vid pumpen. Alla som vill åka en sväng är välkommna!.
Ingen aning. Jag är hemma nu iaf.Lotta skrev:2409600Edít: JoS!! Vart tog du vägen?? Du bara försvann tror vi..........
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari