Körning idag/ikväll 25/8

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Hallå boys!

Är det någon som är sugen på att åka en sväng idag eller eventuellt ikväll? Tycker det vore kul om vi kunde bli ett gäng som åker iväg. Bestämmer en tid med folk som svarar i tråden.

/Jonas

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ville köra igår, fick köra själv!
Jag har ett förslag: att vi har under sommartid en Stående tid vid pumpen 19:00!då kan alla lediga ,åksugna veta om att har man ingen att åka med så finns alltid chansen att det står någon där då...

idag ska jag och metropolis :fyllisar och :yoparty !Så inge åka efter Gamla Sthlmsvägen hem från jobbet för mig idag!

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Kongo skrev:
2408051 Ville köra igår, fick köra själv!
Jag har ett förslag: att vi har under sommartid en Stående tid vid pumpen 19:00!då kan alla lediga ,åksugna veta om att har man ingen att åka med så finns alltid chansen att det står någon där då...

idag ska jag och metropolis :fyllisar och :yoparty !Så inge åka efter Gamla Sthlmsvägen hem från jobbet för mig idag!

Ingen dum idé alls... Är ganska glad att jag inte har åkt ut än. Nu regnar det som bara f*n här ute i Flogsta. Om det lättar lite senare så kommer jag att sticka ut.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Jag tycker vi går ut och dricker en öl istället, Jonas .......... :)

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Kongo skrev:
2408051 Ville köra igår, fick köra själv!

Bra förslag!

I kväll ska jag dricka öl så det blir inge köra, men så som vädret ser ut nu så verkar man ju inte gå miste om något.

Söndag kväll kan jag gärna ut och köra :)

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
Kanske kommer ut en sväng. Men hinner nog inte till 19.00. Ska montera krashpuckar och lite sånt ikväll

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Läget just nu....

Ser blött ut :)

Bifogat

• Akvarium 043.jpg
    Akvarium 043.jpg
    32.6 KB · Visningar: 47

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
sigges skrev:
2408530 Kanske kommer ut en sväng. Men hinner nog inte till 19.00. Ska montera krashpuckar och lite sånt ikväll

coolers... Vi får väl hoppas att det torkar upp lite tills dess.

Lotta: Ja, kanske det... får se vad som händer. Om det torkar upp så skall jag ut. Men kommer ju inte vara ute och köra hela natten.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
RR_Jonas skrev:
2408650 coolers... Vi får väl hoppas att det torkar upp lite tills dess.

Lotta: Ja, kanske det... får se vad som händer. Om det torkar upp så skall jag ut. Men kommer ju inte vara ute och köra hela natten.

Ok, jag drar ner på stan till 2100 East West, Tellan hakar på så skulle kanske kanske Nilzz ut också....:)

Björk

Socio #3561
Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Ducati
RR_Jonas skrev:
2407909 Hallå boys!

Är det någon som är sugen på att åka en sväng idag eller eventuellt ikväll? Tycker det vore kul om vi kunde bli ett gäng som åker iväg. Bestämmer en tid med folk som svarar i tråden.

/Jonas

Jaha, den här tråden ser man när man redan har varit ute och åkt... eller kryssat mellan skurarna. Blöta vägar hela tiden, men lyckades undvika att bli blöt

Hur kan det se ut på lördag/söndag?

mvh

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Det verkar inte som det tänker torka upp alls... så typiskt. Om det blir bättre väder imorgon så kommer jag iaf köra på förmiddagen. Annonserar här i tråden vilken tid om det är fler som vill hänga på.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
RR_Jonas skrev:
2408894 Det verkar inte som det tänker torka upp alls... så typiskt. Om det blir bättre väder imorgon så kommer jag iaf köra på förmiddagen. Annonserar här i tråden vilken tid om det är fler som vill hänga på.

Öl??? :)

:1pajas

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Lotta skrev:
2408738 Ok, jag drar ner på stan till 2100 East West, Tellan hakar på så skulle kanske kanske Nilzz ut också....:)
Det finns en ryslig massa fördelar med att bo på bystan... men också vissa gigantiska nackdelar, som t.ex. att sista bussen hem går 16.30. :rolleyes:

Ha så kul och ta en öl åt mig också.

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag kan trösta er med att vi hade bra väder på Mantorp idag:D :D :D

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Affe_R1 skrev:
2409251 Jag kan trösta er med att vi hade bra väder på Mantorp idag:D :D :D

Om hagel och drivis är bra väder så..... SURE!!

Vi hade det bra på krogen.......Även om bandet inte var fulllkomliga i sin Cover av Takidas Broken, som i original är så jävla bra....:yoparty

Edít: JoS!! Vart tog du vägen?? Du bara försvann tror vi..........

.

Last edited:

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
Jag och Copse kom ner till pumpen vid 22.30-tiden. Ingen därförutom några jänkarbilar och nån epa. Alla var väl ute och parta eller nåt

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
sigges skrev:
2409762 Jag och Copse kom ner till pumpen vid 22.30-tiden. Ingen därförutom några jänkarbilar och nån epa. Alla var väl ute och parta eller nåt

Åk ner nu till 14:00! Då tänker jag stå vid pumpen. Alla som vill åka en sväng är välkommna!.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
RR_Jonas skrev:
2409944 Åk ner nu till 14:00! Då tänker jag stå vid pumpen. Alla som vill åka en sväng är välkommna!.
FAN! Såg detta Nu... Drar ut och åker, vi kanske ses!

EDIT: Hemkommen efter en tur till Sigtuna, var förbi pumpen på både dit och hemväg, inga hojar:5sure bara cromeslädarna som passerades i en icke tillåten hastighet....

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...