Sigvard
Helt enkelt underbar!
RR_Jonas skrev:2409944Åk ner nu till 14:00! Då tänker jag stå vid pumpen. Alla som vill åka en sväng är välkommna!.
Missade detta.
Var ut och körde en sväng Rimbo-Ljusterö-Åkersberga-Sthlm-Märsta nu idag.
RR_Jonas skrev:2409944Åk ner nu till 14:00! Då tänker jag stå vid pumpen. Alla som vill åka en sväng är välkommna!.
RR_Jonas skrev:2411778Blir eventuellt en körning imorgon om vädret tillåter. Är det någon mer som är på?
JoS skrev:2410389Ingen aning. Jag är hemma nu iaf.
RR_Jonas skrev:2411778Blir eventuellt en körning imorgon om vädret tillåter. Är det någon mer som är på?
nilzz skrev:2412140Hallå!
Om det blir lite senare, kanske rubt 18? SÅ är man i körbart skick igen
copse skrev:2412278För min del så vore det bästa typ att starta 14:30.
Vad säger ni andra?
Zealot skrev:2412329Kanske drar ut snart...vet ni ungefär vart ni ska åka i så fall så kankse man kan försöka hitta er..
sigges skrev:2412336Kom till pumpen 14.30
Zealot skrev:2412346Mmmm vi får se hur det passar in. Ni behöver inte vänta på mig i vilket fall.
Pumpen...är det parkeringen fyristorg? Mitt emot fiskresturangen?
sigges skrev:2412350Ja det är det. Annars har jag stått vid fel pump varje kväll
Zealot skrev:2412360haha...så bra då va man inte helt vilsen iaf. Nå ja, jag har saker att göra senare i eftermiddag så därför drar jag ut snart & sen kanske jag hinner dra förbi pumpen o åka med ktm-maffian en halvtimme eller nåt i bästa fall. Men ser ni ingen svart sak i krokarna kring pumpen vid 14,30 så vänta inte. Om vi inte ses...ha så skoj!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari