Körning idag onsd. 14/3 kl 14 samling Statoil Midhem

Throttlejunkie

Stenhård mjukis:)
Gick med
26 Dec 2004
Hoj
Byter ofta :)
Körning idag onsd. 14/3 kl 14 samling Statoil Midhem:

Någon som vill hänga med ut på en sväng idag?

Tänkte mig en sväng på 1-2 h på krokiga vägar, tempot anpassas efter de som följer med naturligtvis. Lite sent påkommet men nu har jag frågat i alla fall....

tur i Häckeberga

Körning idag onsd. 14/3 kl 14 samling Statoil Midhem:

Någon som vill hänga med ut på en sväng idag?

Tänkte mig en sväng på 1-2 h på krokiga vägar, tempot anpassas efter de som följer med naturligtvis. Lite sent påkommet men nu har jag frågat i alla fall....

hej jag tog en tur kl 17:45-18.45 från Staffanstorp -häckeberga -Gyllinge-Genarp och tillbaka. Mötte 2 MC korsningen vid Genarp-Skurup!
Hör gärna av er om det var kända personer.

efter en timme och 5 mil på de slingriga vägarna var jag kall och nöjd. Man är ej ringrosting på alla svängarna i Häckeberga, men det är kul att känna de motorbrummandet och svängande krafterna i behärskande körning. Vägarna är bra i Häckeberga.

Väl mött en annan gång då det är lika fint väder som idag.
Som Standard 17.30 statoil Staffanstorp.

Nästa onsdag blir det fler som kör?

se: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=148469

Janne

hej jag tog en tur kl 17:45-18.45 från Staffanstorp -häckeberga -Gyllinge-Genarp och tillbaka. Mötte 2 MC korsningen vid Genarp-Skurup!
Hör gärna av er om det var kända personer.

efter en timme och 5 mil på de slingriga vägarna var jag kall och nöjd. Man är ej ringrosting på alla svängarna i Häckeberga, men det är kul att känna de motorbrummandet och svängande krafterna i behärskande körning. Vägarna är bra i Häckeberga.

Väl mött en annan gång då det är lika fint väder som idag.
Som Standard 17.30 statoil Staffanstorp.

Nästa onsdag blir det fler som kör?

se: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=148469

Janne

jag och tjejen var i de trakterna då på en svart silver gixxer 1000, inte för att jag är speciellt känd :D.

*/ ?>
Back