Kreuger skrev:Å nej, en till...
Nåja, om nu ändå köpet är klart kan jag ju komma med lite råd.
Skruva isär hela hojen och skriva ihop den igen med ordentligt med locktite på varenda skruv. (I annat fall kommer du att få skaffa nya skruvar till halv hojen efter några mil)
Lyssna noga på Ragnar när han berättar hur man ska kicka igång eländet, det kommer att vara anledning till nog många svordomar ändå.
Förvänta dig ändå inte att lamporna lyser mer än 10 mil, sen har de ruskat sönder.
Vänster bakblinkers kommer snart att smälta mot avgassystemet.
Instrumentet kommer inte att visa trippmätare, det måste man tydligen klippa av nån kabel för att få fram.
bakbromsen gnisslar som en volvo 240, det bara är så, vänj dig!
När du ska göra en stoppie måste du vänta till 3 dm stötdämpare har satt sig innan bakhjulet lyfter.
Tanka varje gång du ser en bensinmack, det är snart tomt igen iallafall.
Förbered ett tal att dra för poliserna som stoppar dig för du kommer alltid att åka på ett hjul så de kommer att stoppa dig.
Så länge du inte bryter mot hastighetsbestämmelserna kan du ju prova något med "Det finns prejudikat i domstol på att det inte är olagligt att slanga om man behärskar det och inte kör för fort".
Till sist, ha så skoj och lycka till!
Du är bara avundsjuk