Körning imorgon söndag!

Jerka

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
KTM950SE, APRILIA RXV5.5,Husqvarna 125
Imorgon eller söndag? Jag åkte på en rejäl förkylning i veckan som inte riktigt repat sig men jag är eventuellt på.

Klart du ska med John! :tummenupp Ska försöka ta mig upp på banan och titta, om jag nu inte åker på jobb förstås!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Blev ingen körning idag, har kommit så mycket snö här hemma att jag har skottat sedan imorse tills nu. :3freak

Men imorgon SKA jag köra, Kent skulle väl skotta banan idag. :tummenupp

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Ingen fler som ska köra imorgon?

Jag ställer fortfarande upp som publik för att lindra min abstinens. Är där någon som har vägarna förbi berghem/universitetet så ring 0709-207174 så bistår jag med glada tillrop...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag ställer fortfarande upp som publik för att lindra min abstinens. Är där någon som har vägarna förbi berghem/universitetet så ring 0709-207174 så bistår jag med glada tillrop...
Blir väl lite trist att titta på om det bara är jag som ska köra?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En sagolik dag, banan var så bra att det nästa kan betraktas som kriminellt att ha så roligt. :tummenupp Tror inte Boris JR tyckte det var alltför tråkigt heller.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
En sagolik dag, banan var så bra att det nästa kan betraktas som kriminellt att ha så roligt. :tummenupp Tror inte Boris JR tyckte det var alltför tråkigt heller.

Boris Jr tackar och tyckte det var en mycket trevlig dag och förbaskat skönt att sitta på en hoj för första gången sedan september. Att köra med dubbdäck på is var en ny upplevelse som det garanterat blir mer av. Dessutom har jag lärt mig att raggsockar och vantar är en bra uppfinning....

Tack för en trevlig dag nu skall cheyerna få sitt.....:)

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Nästa söndag kanske, om gud vill och inte däcken fastnar i Ånge. Är det öppet då eller är alla på Julfirande?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Börjar låta som en klyscha men så bra som banan var idag har den inte varit hitintills denna vinter. Men var är alla hojåkare? Skämmes när det är så bra före och ni låter hojen vila. Nu blir det körning igen imorgon bara för att det var så fantastiskt roligt idag. :tummenupp

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Har kört Enduro hela dagen i den skånska myllan, lerigt och +6C samt total avsaknad av grepp är härligt...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Har kört Enduro hela dagen i den skånska myllan, lerigt och +6C samt total avsaknad av grepp är härligt...
Du skulle ha varit med i Nordmaling idag, vilken fest! En annan sak som är bra med Nordmaling om man jämför med Skåne är språket, mkt lättare att förstå...
Vi ska nog få fason på din dialekt också. :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...