Körning lör 15/9 *Bilder*

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
tempot e somsagt olika för olika personer, brukar va ett par tre olika klungor me olika tempon o man blir alltid som tur e inväntad med jämna mellanrum.

jag håller mig själv alltid i den bakersta klungan eftersom jag inte e så jättehaj på att ta kurvor hårt efterom jag till 99% nästan bara kört raksträckor :D hehe

att köra me massa andra så lär man sig snabbare, bättre o kan dessutom få bra tipps o så:)

Då är det ju lugnt. Jag är som du, har mest kört rakt fram, vet inte hojjens gränser än så jag är lite fegare än andra i kurvorna. Men jag är med nästa gång! Håll gbg delen uppdaterad också då jag inte kollar in här så ofta ;)

Madroman

höhö
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
XR600 -87 !!!STULEN!!! natten till söndag den 17e
Då är det ju lugnt. Jag är som du, har mest kört rakt fram, vet inte hojjens gränser än så jag är lite fegare än andra i kurvorna. Men jag är med nästa gång! Håll gbg delen uppdaterad också då jag inte kollar in här så ofta ;)

känner inte heller till min hojs gränser, efterom jag bara haft den i drygt två månader o bara kört till o från jobbet me den i princip. innan hade jag en hoj me bara 70 hk..

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
känner inte heller till min hojs gränser, efterom jag bara haft den i drygt två månader o bara kört till o från jobbet me den i princip. innan hade jag en hoj me bara 70 hk..

Jag gick från 38 till 125hk :D haha så jag vet hur det känns, haft min runt 4 veckor nu. Jag lever fortfarande iallafall.. :)

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard

marhall

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
vfr 800 v-tech
tjenas gubbar goa kort det där . var ligger den kurvan som ni pausar i någonstans ?! norge eller , ska ni ut nästa helg e jag på om det e torrt bara =)

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
tjenas gubbar goa kort det där . var ligger den kurvan som ni pausar i någonstans ?! norge eller , ska ni ut nästa helg e jag på om det e torrt bara =)

Ha, ha... Pausar :D

Säg det till killen som körde raktfram:yoparty

Ligger mellan Strömstad och blå-gröna vägen, mynnar ut 2mil före Halden.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Såg ut som en härlig körning...skulle va kul och komma ner å köa era vägar. Planen var ju det inför sommaren men såg ju hur det gick med det:rolleyes:

Madroman

höhö
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
XR600 -87 !!!STULEN!!! natten till söndag den 17e
jag e på söderut, skriver nån upp en ny körning me lista så kan ni skriva upp mig:)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag är också på. Vart ligger horred?

Slå upp det på hitta.se

Ligger lite söder om kungsbacka.

Finns en jävligt härlig väg som går runt tolkensjön, kallas för berg o dal banan för att den är väldigt kurvig och går upp o ner :)

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Yamaha R6 -06
Slå upp det på hitta.se

Ligger lite söder om kungsbacka.

Finns en jävligt härlig väg som går runt tolkensjön, kallas för berg o dal banan för att den är väldigt kurvig och går upp o ner :)

Den som går förbi Hyltenäs kulle (Sitons Kulle) eller? Om det är den ska ni passa er, låg en jäävla massa grus på vägen när jag åkte den för någon vecka sedan! :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln