Madroman
höhö
fan att man var tvungen att jobba i lördags, ser ju lätt ut som årets bästa körning, största jag vart på i år va me Stenungsunds-klubben, då var vi 11 sporthojar.
måste få ihop en härlig trestads-körning till i år. Då lovar jag att se till att få ledigt o dessutom försöka ragga me mig stenungsundskillarna.
de e trotts allt en av få klubbar som verkligen håller igång me samåkningar o annat här i trakterna. som nån annan nämde tidigare här i tråden, att 20 pers på en samåkning e jävligt bra men finns ju så in i helvete mycket fler aktiva sporthojs snubbar o snubbor här i trakterna.
borde lätt kunna få ihop över 30 pers.
nån mer som e sugen på en storkörning till?
va sägs om redan nu på lör den 15e?
körning kustvägen till strömstad?
samling vid monalisas kl 10?
1.Madroman
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
måste få ihop en härlig trestads-körning till i år. Då lovar jag att se till att få ledigt o dessutom försöka ragga me mig stenungsundskillarna.
de e trotts allt en av få klubbar som verkligen håller igång me samåkningar o annat här i trakterna. som nån annan nämde tidigare här i tråden, att 20 pers på en samåkning e jävligt bra men finns ju så in i helvete mycket fler aktiva sporthojs snubbar o snubbor här i trakterna.
borde lätt kunna få ihop över 30 pers.
nån mer som e sugen på en storkörning till?
va sägs om redan nu på lör den 15e?
körning kustvägen till strömstad?
samling vid monalisas kl 10?
1.Madroman
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.