Men va fan Styret...
Vi behöver ju dig för att våga hantera dem övriga GBGarna
Hehe, får hoppas nån av dom andra kan hålla sig lite seriösa
Har vurpat med hojen så det är därför. Annars hade jag gärnat hängt med då förra helgen var superkul
Delar upp det på två dagar, upp på lördag o hem på söndag.. men.. 100 mil känns fanimej i röven även på en VFR..
Jag som hade lovat komma upp... Äh.. tror jag stannar hemma och leker mer alla er!
Har vurpat med hojen så det är därför. Annars hade jag gärnat hängt med då förra helgen var superkul
Vi drar på lite extra för dej!
Kolla om inte honda center eller yamaha eller johans kanske har rea på krukor...
Tack!! Håll er på vägen bara
Mja, vettifan om ja pallar även om ja fixar ny hjälm. Är stel som en gammal gubbe i överkroppen
Bara lyfter listan lite så här i regnet. VARFÖR är det bara 12st som signat upp sig? Bakläxa Madroman, vart är dina Stenungsundare? Göteborg har väl ett invånarantal på dryga 0.5miljoner människor, vart är alla hojåkare?
Spamma lite vänner och bekanta i andra trådar med länken till denna, vägrar vara färre än förra gången...
jag har allt dratt mitt strå till stacken.
har skrivit om körningen i gbg forumet här på sporthoj, har skrivit om körningen på stenungsunds forum http://smcc.phpbb2.se/viewtopic.php?t=390
o där såg det ut som ett par st skulle me men de har bangat nu, läs själva hehe..
sen har jag hört me tre polare som inte hänger här på sporthoj varav en hänger me(Ölof). sen har jag tillome skrivit en lapp om körningen o satt på styret till en fireblade i mitt multigarage hehe
hoppas det blir ett par till som hänger på iaf.
han som precis tog lappen då, varför ska inte han me?
och som du påpeka, var e alla som kör hoj i västra götaland???
gillar de inte att köra ihop me andra lr vadå?? haha
skärpning!!!!!!
ska bli soligt imorn men lite blåsigt men det e ju ingen fara
13 nu, inte så jätteilla ändå.
o kanske nån till som inte orkat brytt sig om att skriva upp sig , kan man ju hoppas på iaf
har du gått omkull?? Var då? Hur gick det med dej då? /peter
fan fan fan grabbar sitter å äter frukost nu ska nämligen jobba idag bråttom med den båten jag gör nu sorry alltså. jag är inte den som bangar men idag måste jag .och min växellåda är inte i topp skick just nu heller men. hoppas ni får en kanon dag
god morgon, himlen e klarblå här
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |