körning lör 15/9

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Men va fan Styret...

Vi behöver ju dig för att våga hantera dem övriga GBGarna:huvet

Hehe, får hoppas nån av dom andra kan hålla sig lite seriösa :tummenupp
Har vurpat med hojen så det är därför. Annars hade jag gärnat hängt med då förra helgen var superkul :)
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Delar upp det på två dagar, upp på lördag o hem på söndag.. men.. 100 mil känns fanimej i röven även på en VFR.. :rolleyes:

Jag som hade lovat komma upp... Äh.. tror jag stannar hemma och leker mer alla er! :tummenupp
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Hehe, får hoppas nån av dom andra kan hålla sig lite seriösa :tummenupp
Har vurpat med hojen så det är därför. Annars hade jag gärnat hängt med då förra helgen var superkul :)

Nej va trist... Gick bra med dig antar jag, fan kan inte du också köra en silvertejp-edition?

Ja, ja hur som helst, materiella skador går alltid att fixa, värre när man blir fucked up själv (so to speak).

Trist hur som helst:huvet

Delar upp det på två dagar, upp på lördag o hem på söndag.. men.. 100 mil känns fanimej i röven även på en VFR.. :rolleyes:

Jag som hade lovat komma upp... Äh.. tror jag stannar hemma och leker mer alla er! :tummenupp

Thats the spirit:tuttar
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Hehe, får hoppas nån av dom andra kan hålla sig lite seriösa :tummenupp
Har vurpat med hojen så det är därför. Annars hade jag gärnat hängt med då förra helgen var superkul :)

Kolla om inte honda center eller yamaha eller johans kanske har rea på krukor...
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Bara lyfter listan lite så här i regnet. VARFÖR är det bara 12st som signat upp sig? Bakläxa Madroman, vart är dina Stenungsundare? Göteborg har väl ett invånarantal på dryga 0.5miljoner människor, vart är alla hojåkare?

Spamma lite vänner och bekanta i andra trådar med länken till denna, vägrar vara färre än förra gången...

01. Madroman
02. Faster PRELIMINÄRT
03. Elias
04. Paser
05. RickZ
06. NANO
07. issen_82
08. Specialarn
09. peter smedberg med nytt bakdäck
10. peter R1
11. Ölof
12. Christian
13.
14.
15.
16.
17.
18.
 

Madroman

höhö
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Uddevalla
Hoj
XR600 -87 !!!STULEN!!! natten till söndag den 17e
Bara lyfter listan lite så här i regnet. VARFÖR är det bara 12st som signat upp sig? Bakläxa Madroman, vart är dina Stenungsundare? Göteborg har väl ett invånarantal på dryga 0.5miljoner människor, vart är alla hojåkare?

Spamma lite vänner och bekanta i andra trådar med länken till denna, vägrar vara färre än förra gången...

jag har allt dratt mitt strå till stacken.
har skrivit om körningen i gbg forumet här på sporthoj, har skrivit om körningen på stenungsunds forum http://smcc.phpbb2.se/viewtopic.php?t=390
o där såg det ut som ett par st skulle me men de har bangat nu, läs själva hehe..
sen har jag hört me tre polare som inte hänger här på sporthoj varav en hänger me(Ölof). sen har jag tillome skrivit en lapp om körningen o satt på styret till en fireblade i mitt multigarage :) hehe

hoppas det blir ett par till som hänger på iaf.

han som precis tog lappen då, varför ska inte han me?

och som du påpeka, var e alla som kör hoj i västra götaland???
gillar de inte att köra ihop me andra lr vadå?? haha
skärpning!!!!!!:huvet
 
Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
jag har allt dratt mitt strå till stacken.
har skrivit om körningen i gbg forumet här på sporthoj, har skrivit om körningen på stenungsunds forum http://smcc.phpbb2.se/viewtopic.php?t=390
o där såg det ut som ett par st skulle me men de har bangat nu, läs själva hehe..
sen har jag hört me tre polare som inte hänger här på sporthoj varav en hänger me(Ölof). sen har jag tillome skrivit en lapp om körningen o satt på styret till en fireblade i mitt multigarage :) hehe

hoppas det blir ett par till som hänger på iaf.

han som precis tog lappen då, varför ska inte han me?

och som du påpeka, var e alla som kör hoj i västra götaland???
gillar de inte att köra ihop me andra lr vadå?? haha
skärpning!!!!!!:huvet


Gott gubben, dig kan man fan lita på i alla fall. Nu skall jag bara ringa SHELL och få spons på soppa eller något så JAG kan följa med, jobbigt som fan med 2 hela månader utan cash... Men, det löser sig väl med en normal övertrasering av kontot, banken börjar bli van om man säger så...

Killen med nytt kort har hojen i Stockholm, men det borde som sagt vara många, många fler. (i Karlskrona så drog vi ihop 16st på en eftermiddag, fast där nere är ju ALLA lika dumma i huvudet som en annan :))
 

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
01. Madroman
02. Faster PRELIMINÄRT
03. Elias
04. Paser
05. RickZ
06. NANO
07. issen_82
08. Specialarn
09. peter smedberg med nytt bakdäck
10. peter R1
11. Ölof
12. Christian
13. Jocke
14.
15.
16.
17.
18.


Hoppas på uppehåll i morgon...
 

Madroman

höhö
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Uddevalla
Hoj
XR600 -87 !!!STULEN!!! natten till söndag den 17e
ska bli soligt imorn men lite blåsigt men det e ju ingen fara

13 nu, inte så jätteilla ändå.
o kanske nån till som inte orkat brytt sig om att skriva upp sig , kan man ju hoppas på iaf :)
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
ska bli soligt imorn men lite blåsigt men det e ju ingen fara

13 nu, inte så jätteilla ändå.
o kanske nån till som inte orkat brytt sig om att skriva upp sig , kan man ju hoppas på iaf :)

Nej, blåst gillar jag inte alls, min cykel är jävligt vindkänslig på slangen, inge kul alls. Sol och vindstilla, det är min prognos för morgondagen...

Vart när och hur samlas vi från Fjollhättan? Eller blir det bara jag och Peter R1 härifrån?

09:30 borde vara gott om tid, jag har tankat redan så jag vill egentligen köra utan något direkt stopp innan Uddevalla. Peter R1, du kan ju ringa innan du kör hemifrån...
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
har du gått omkull?? Var då? Hur gick det med dej då? /peter

Mja, råka gå omkull i en kurva där de va lite grus. Det gick förhållandevis bra. Lite mörbultad och idag är jag stel som en pinne. Hojen gick väl oxå rätt bra med, tror jag. Gick å köra med den iaf.
Hur har det gått med dig och hojen?
 

issen_82

Göteborgs Rape`
Gick med
31 May 2007
Ort
Stenungsund
Hoj
yamaha r6
fan fan fan grabbar sitter å äter frukost nu ska nämligen jobba idag bråttom med den båten jag gör nu sorry alltså. jag är inte den som bangar men idag måste jag .och min växellåda är inte i topp skick just nu heller men. hoppas ni får en kanon dag
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
fan fan fan grabbar sitter å äter frukost nu ska nämligen jobba idag bråttom med den båten jag gör nu sorry alltså. jag är inte den som bangar men idag måste jag .och min växellåda är inte i topp skick just nu heller men. hoppas ni får en kanon dag

Äää, va fan... Kom du på det nu?

Ja, ja, vi får väl klara oss utan dig då. Ha så roligt på jobbet:tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top