Vanish skrev:Enligt aftonbladet ska det bli mellan 10-15 och sol på torsdag!
Shit! Jag gick efter SMHI. Hoppas bara att Aftonbladet har rätt
Vanish skrev:Enligt aftonbladet ska det bli mellan 10-15 och sol på torsdag!
Out_Spinner skrev:Jag hänger gärna med ut en sväng när jag fått hojen bänkad och omregistrerad. Dåligt med stålar
LGS skrev:Tänker förmodligen beställa ett gäng munstycken och om de kommer innan helgen kanske jag hänger på.
Tyvärr har jag inget skinnställ just nu, sålde det igår och hinner nog inte fixa ett nytt till helgen. Bara så ni vet och inte påpekar det om jag kommer.
Jag vet att det inte är bra att köra utan.
/Ludde
En TZR. Problemet är att den har fått körförbud och förövrigt är regisrerad med 20kw Men det är snart löst.AddE <TM> skrev:Vad kör du för hoj då?
Out_Spinner skrev:Problemet är att den har fått körförbud...
På grund av att jag inte gjort något åt det Den hade körförbud redan när jag köpte den och sen skar den så jag har det har vart mycket pill. Men nu är den snart fit for fight.NatoN skrev:Hehe på grund av vadå?
AlpinA skrev:Jag kanske hinner få ihop hojjen tills lördag, ska få ny kolv innan helgen förhoppningsvis så vi får se.
Out_Spinner skrev:På grund av att jag inte gjort något åt det Den hade körförbud redan när jag köpte den och sen skar den så jag har det har vart mycket pill. Men nu är den snart fit for fight.
Jo 2500kr är inte att klaga på. Dessutom så gick den när jag köpte denNatoN skrev:Aha! Men då fick du den för ett trevligt pris eller?
Out_Spinner skrev:Jo 2500kr är inte att klaga på. Dessutom så gick den när jag köpte den
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|