Vanish skrev:Enligt aftonbladet ska det bli mellan 10-15 och sol på torsdag!
Shit! Jag gick efter SMHI. Hoppas bara att Aftonbladet har rätt
Vanish skrev:Enligt aftonbladet ska det bli mellan 10-15 och sol på torsdag!
Out_Spinner skrev:Jag hänger gärna med ut en sväng när jag fått hojen bänkad och omregistrerad. Dåligt med stålar
LGS skrev:Tänker förmodligen beställa ett gäng munstycken och om de kommer innan helgen kanske jag hänger på.
Tyvärr har jag inget skinnställ just nu, sålde det igår och hinner nog inte fixa ett nytt till helgen. Bara så ni vet och inte påpekar det om jag kommer.
Jag vet att det inte är bra att köra utan.
/Ludde
En TZR. Problemet är att den har fått körförbud och förövrigt är regisrerad med 20kw Men det är snart löst.AddE <TM> skrev:Vad kör du för hoj då?
Out_Spinner skrev:Problemet är att den har fått körförbud...
På grund av att jag inte gjort något åt det Den hade körförbud redan när jag köpte den och sen skar den så jag har det har vart mycket pill. Men nu är den snart fit for fight.NatoN skrev:Hehe på grund av vadå?
AlpinA skrev:Jag kanske hinner få ihop hojjen tills lördag, ska få ny kolv innan helgen förhoppningsvis så vi får se.
Out_Spinner skrev:På grund av att jag inte gjort något åt det Den hade körförbud redan när jag köpte den och sen skar den så jag har det har vart mycket pill. Men nu är den snart fit for fight.
Jo 2500kr är inte att klaga på. Dessutom så gick den när jag köpte denNatoN skrev:Aha! Men då fick du den för ett trevligt pris eller?
Out_Spinner skrev:Jo 2500kr är inte att klaga på. Dessutom så gick den när jag köpte den
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |