husqvarnan
Ny medlem
vi åker grisslehamn 15.00, färdas i en vit hiace skåpbil
Hej på er! Jag kan meddela att crossbanan tyvärr inte är öppen. Jag var dit och tittade förra veckan och banan har blivit söndershaktad i förmån för bättre folkracebana då en ny crossbana är på kommande! Men jag hoppas att ni kommer få superskojj på vår lilla ö. Jag planerar att åtminstone komma och kika på er, eventuellt köra också.
MVH Ö-bo
vi åker grisslehamn 15.00, färdas i en vit hiace skåpbil
Hej på er! Jag kan meddela att crossbanan tyvärr inte är öppen. Jag var dit och tittade förra veckan och banan har blivit söndershaktad i förmån för bättre folkracebana då en ny crossbana är på kommande! Men jag hoppas att ni kommer få superskojj på vår lilla ö. Jag planerar att åtminstone komma och kika på er, eventuellt köra också.
MVH Ö-bo
Nu är hojarna lastade bilen packad och verktyg och reservdelar sorterat. Fan vad kul det här ska bli!! Vilka åker med båten 15:00 från Grissleham? Skulle vara kul att käka lunch ihop.
Jag och Nalken (som fortfarande inte skrivit upp sig )
Jag och Nalken (som fortfarande inte skrivit upp sig ) åker också med 15.oo färgan. Vi kommer i en mörkblå Transporter. Ses utanför
Fan vad jag är laddad nu. Jag har i stort sett inte kört hoj på ett år nu och längtar som ett barn på julafton Det här ska bli kul
Eeeeh hur stavas egentligen färjan Martin
Drog upp alla bilder jag hade..
http://picasaweb.google.se/frefeh/Aland09#
Tack för en mycket trevlig helg
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |