Chrille skrev:Vilka har kört på kullen idag och varför har vi inte fått höra vem som var snabbast och att apstruts kört omkull igen?(antar jag)
Chrille skrev:Vilka har kört på kullen idag och varför har vi inte fått höra vem som var snabbast och att apstruts kört omkull igen?(antar jag)
ducati748rs skrev:Jag kan informera att en väldigt deprimerad och ångest fylld Åsa ringer till mig kl vet inte vad men jag var i Norge (Sov för tillfället)
ringer och undrar vad hon ska göra FÖR hon har gjort av med nycklen till Lilltösen.
Det hela av detta är att jag får bygga om ett tändningslås fixa till ett uppbrutet tanklock och säkert lite till i veckan.
Nu är det bevisat att Åsa kan inte vara utan mig...
Chrille skrev:Var i h-e är bilder och kommentarer från våra wannabes då??? Eller har kameran gått sönder för abstruts så att han apatisk sitter och gråter i duschen, varsamt smekande Dove-flaskans sköna linjer?!?!
Palte skrev:Tack ännu engång för lånet Stavgren. Ska föra över pengarna på Lunchen! Blev ju en riktig Shoping resa igår, Skinnställ, stövlar, handskar och regndäck!
Palte skrev:Jaha nu var lånet återbetalt så nu kan Stavgren inte skylla på mig när du vill ha tillbaks pengarna
Packalen#27R600 skrev:Tanklocket klarade sig, hon hade soppa för hela dagen. Men tändningslåset är det ju värre med. Vi han o förstöra låset utan att lyckas bryta det. Men till slut fick vi tag på ett verktyg så vi kunde skruva loss och i sär låset o tömma det. Bästa är nog o ta bort låset o koppla tändningen på dödar knappen eller något.
stavgren skrev:Knäppte en del bilder men mest av gatåkarna. Tog några utvikningsbilder av Abstruse som fjollade runt med röda knäpuckar och stod över pass för att bättra på solbrännan, även Paltes färgmatchande nyinköpta ställ fastnade även om det blev problem med att föra över just de bilderna till datorn (kraschade hela tiden, något Gay Error in module X249972773???). Ska se om jag kan lägga upp dom senare ikväll.
Banan var j*t kul, jobbig men otroligt häftig. Provade gräsmattan också o den funkade den med. Hade hojen bara funkat OK hade jag garanterat satt riktigt bra tider
Palte o Packalen låg väl runt 1.01-1.03 (?), abstruse några sekunder efter det, jag o Åsa ytterligare några till...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|