Packalen#27R600 skrev:Jag har för mig att jag o apstutsen har en webbes utmaning, iså fall vet han vad som gäller
Jag fick solen i ögonen...
Packalen#27R600 skrev:Jag har för mig att jag o apstutsen har en webbes utmaning, iså fall vet han vad som gäller
Förstår det, tänkte bespara er dom här men...abstruse skrev:Jag fick solen i ögonen...
Tror minsann vi oxå lyckades få till en riktigt bra bild på dig Amullo. Den kommer så fort min IT-handikappade vän med kameran lyckas med nån trollformel så att den + de andra fraktas över till datormaskinen. Om man inte får skit för det finns det nog ett par schyssta på oss med högre fjädringsväg oxå. OK eller? Jag har faktiskt nummer på min hoj...amullo skrev:fick en hyfsad på mig!
amullo skrev:För Er som var där i Lördags så finne det lite bilder här.
stavgren skrev:En av få bilder som blev ok av Pajo
Hörru Amullo!! Hur kan du bara gå och missa att ta bilder på den fräckaste hojen av dem alla??
Inte en bild på pärlan alls!
emullo skrev:Det va inte bossan som tog de korten..
Men vi lovar att ta kort på din pärla nästa gång vi träffas,
Kommer du till Midlanda den 31 o 1 a pajo ?
pajo skrev:Tyvärr så krockar det med BikeMeet, så det blir ingen Midlanda för mig. Planerar att åka till Sviestad 3/7 och Gelleråsen 4/7. Något ni ska på??
emullo skrev:Gelleråsen ska vi på, om inget oväntat inträffar..
Sviestad vet jag inte, trisst bana tycker jag.
pajo skrev:Har aldrig varit på Sviestad så jag ska testa den. Sedan får vi se om det blir att man åker tillbaka till den igen. Gelleråsen är kul tycker jag, ser fram emot att få åka där igen!
emullo skrev:Iof, så har de byggt om Sviestad lite, så man kanske provar på den igen...
Supermoto skrev:Tror minsann vi oxå lyckades få till en riktigt bra bild på dig Amullo. Den kommer så fort min IT-handikappade vän med kameran lyckas med nån trollformel så att den + de andra fraktas över till datormaskinen. Om man inte får skit för det finns det nog ett par schyssta på oss med högre fjädringsväg oxå. OK eller? Jag har faktiskt nummer på min hoj...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|