Körning SÖNDAG 17 oktober???

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Wohoo -3 på morgonen här idag och skulle vara kallare natten emot söndag.
Lär ju vara lagom haltoch kallt på söndag.

Får se kanske kan mötas upp på Rosen om det inte är isbjörnar som försöker sno hojen på vägen.
Får nog slänga på lite extra last (frun) på bak så man får fäste.

Halva kompisgänget springer runt med barnvagnar nu för tiden, och de har fan varken magnesiumfälgar eller coolfiberkåpor. Säg inte nu att ni är på DERAS sida?! :va

Barnvagn+tillbehör = Magnesiumfälgar
Bilstol+tillbehör+ny större bil = många coolafibroskåpor

Även om du skulle ha råd med allt (som överbetald it-nörd) så har du inte tid :arsele
(nåja du kanske tycker du har tid men sällan den andra parten delar den uppfattningen)

Ser geggis står och försöker välja den där barnvagnen med lågprofilare och coolfibroslååken på fälgarna och ramen :tungan

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Vart tog alla hårda tuffa mc-åkare vägen. Känns som om en efter en bara hoppar av?!?! Nä, så kan vi inte ha det! Som jag skrev i första inlägget:

- Lugn tur pga fästet.
- De som följer med bör ha erfarnehet av isbjörnsjakt.

Kom igen nu. Håller vi samma takt hela vägen till rosen kan vi nog slippa växla där på slutet då fingrarna frusit fast. =) Ses imorn kl 11.00 avfärd 11:15

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Känner pressen på att inte vara en mes så jag får väl masa mig iväg och förfrysa fingrar och arsle av mig :D Fryser redan vid tanken för jag vet vad som väntar.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Tjohej!

Bifogat

• Cool_Day_Pingvin.gif
    Cool_Day_Pingvin.gif
    9.3 KB · Visningar: 25

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Kan meddela att det var bra fäste på bulten men händerna förfrös. Testar cold-killer-handskarna utanpå mc-handskarna istället för innuti på vägen hem så kanske inte blodtillförseln stryps i alla fall...

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Heja heja maudan o geggis... Blir skoj imorn... (Shit vad jag kommer ångra mig..) Men man är inte viking för intet. Kommer verkligen bli upp till bevis imorn. Vilka biter ihop (läs: bryter ihop) och tar sig dit och vilka fegar ur (läs: har en hjärna) och stannar hemma?

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Dyker upp på Rosenhill i alla fall, på ett eller annat sätt

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Heja heja maudan o geggis... Blir skoj imorn... (Shit vad jag kommer ångra mig..) Men man är inte viking för intet. Kommer verkligen bli upp till bevis imorn. Vilka biter ihop (läs: bryter ihop) och tar sig dit och vilka fegar ur (läs: har en hjärna) och stannar hemma?

No halo hei nyt, Sanna, jag har väl inte sagt att jag inte ska komma imorgon...:arsele lite kyla, äh...:tungan Du får se upp med dina hundralappar:D Ses imorgon Skogis:)

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer

Var ju inte ens kallt idag, såhär efter 4 timmars körning. När jag väl fick ordning på handskarna var det bara att köra. Drar nog ut någon timme till strax :D

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Hjärnan lämnade jag på jobbet så det är väl därför jag är dum nog och kör :rofl Prognosen ser lite bättre ut för imorgon så det ska nog gå :rolleyes: :D Behöver ändå tanka hojen om den ska gå i ide. Ska bli kul med lite tjöt på Rosen när man tinat upp lite.

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Vi får se om jag dyker upp imorn det är så jäkla kallt på mornarna ju sen har lite saker som måste göra imorn men vi får se imorn när jag klivit ur sängen...

Sanna, jag messear dig imorn i fall jag kommer. :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept