Honken skrev:Vet inte om jag vill se filmen! Efter att totalt misslyckats i 180 graders kurvan stannar jag av och svär lite... när jag vänder mig om ser jag en leende micke med tummen upp och vidoekameran i andra näven
Men det vill jag
Honken skrev:Vet inte om jag vill se filmen! Efter att totalt misslyckats i 180 graders kurvan stannar jag av och svär lite... när jag vänder mig om ser jag en leende micke med tummen upp och vidoekameran i andra näven
cbjorkman skrev:Men det vill jag
Honken skrev:Blev lite förvånad imorse när vi kom dit och det redan var en lång kö med parkerade bilar!
Var riktigt trevligt men tyvärr hade jag lite bråttom hem men några varv vart det då kört iaf!
Vet inte om jag vill se filmen! Efter att totalt misslyckats i 180 graders kurvan stannar jag av och svär lite... när jag vänder mig om ser jag en leende micke med tummen upp och vidoekameran i andra näven
RJ skrev:En mycket bra tur, inte för att jag har haft några tvivel förut men idag blev det glasklart att skall man köra hoj skall det göras på en sporthoj. Skall det här vara kul framstår ju bankörning som rena paradiset. Det var länge sedan jag var på dåligt humör efter en hojtur men idag var en sådan dag. Enda behållningen var att titta på de som kunde köra och dit hör definitivt inte jag. Huga så mycket träning jag har framför mig om jag skall klara av att köra på så spårig bana.
Men det är väl bara att bryta ihop och komma igen...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|