Låter inte helt fel, ska kolla upp om jag kan då. Ni kan väll skriva här när ni har en mer exakt tid?
Absolut. Jag skriver tid och plats.
Låter inte helt fel, ska kolla upp om jag kan då. Ni kan väll skriva här när ni har en mer exakt tid?
Då jag upplever att besöksfrekvensen i "Körnings"-tråden varierar rätt kraftigt...
Då jag upplever att besöksfrekvensen i "Körnings"-tråden varierar rätt kraftigt så gör jag nu ett försök här.
Samling: Mascot Motor i Nässjö
Tid: 11:00
Färdväg: Kom med förslag, annars blir det upptäcktsfärd mot något mål. Oskarshamn ska vara fint när det är bra väder(vilket det utlovas på söndag) har jag hört. Troligtvis så slänger jag upp iPaden på tanken så att man kan köra lite på måfå och ändå komma rätt... förhoppningsvis
Ni som bor på västra sidan kan ju ta och göra gemensam färd till Mascot, med avfärd från Shell Torpa vid 10:30.
Jag kan ju även tillägga att det inte blir något motorvägsbombande, utan mindre och kurviga vägar är målet med denna körning.
Då jag upplever att besöksfrekvensen i "Körnings"-tråden varierar rätt kraftigt så gör jag nu ett försök här.
Färdväg: Kom med förslag, annars blir det upptäcktsfärd mot något mål. Oskarshamn ska vara fint när det är bra väder(vilket det utlovas på söndag) har jag hört. Troligtvis så slänger jag upp iPaden på tanken så att man kan köra lite på måfå och ändå komma rätt... förhoppningsvis
Ni som bor på västra sidan kan ju ta och göra gemensam färd till Mascot, med avfärd från Shell Torpa vid 10:30.
Jag kan ju även tillägga att det inte blir något motorvägsbombande, utan mindre och kurviga vägar är målet med denna körning.
Massa orange KTM'er... vågar man joina med en blå Triumph? (a.ka. jag joinar gärna, Torpa Shell 10.30)
leritus: Om du är kvar efter att ovanstående runda är genomförd så kommer jag gärna förbi, grilla och käka kanske? (Jag har min hoj stående i ett garage i Habo så kommer glida igenom B-ryd i vilket fall som, so no pressure, adress till ditt MC-palats? )
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|