Körning till Sjöborakan Onsdag 21 Juni

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Loy skrev:
2242043 Vet å vet, det vettefan :hihi

Bäst av oss iaf. :hihi

lorkan skrev:
2242065 Det hade vatt kul, tror jag. Sjöborakan är väl nån busväg där alla kör som fan ? Har sett filmklipp.

Men det är så varmt med mitt allvädersställ nu på sommaren och jag kan inte köpa skinnställ förrens i juli. :död

Fast vänta nu, är det på kvällen ? Det borde det ju vara med tanke på att ni också har jobb väl ?

Japp det är på kvällen. Samlas runt 6-7 typ. Sen e vi där vid 7-8 tiden så det går nog bra. :tummenupp

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
stoooffe skrev:
2242071 Bäst av oss iaf. :hihi

Japp det är på kvällen. Samlas runt 6-7 typ. Sen e vi där vid 7-8 tiden så det går nog bra. :tummenupp

Borde inte du sova ?

Nej men okej, vart är samlingen då ? Gerarp. Det hade helt klart vatt kul att träffa lite annat 125folk, här duggar dom inte tätt precis..

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
lorkan skrev:
2242143 Borde inte du sova ?

Nej men okej, vart är samlingen då ? Gerarp. Det hade helt klart vatt kul att träffa lite annat 125folk, här duggar dom inte tätt precis..

Samlingsplatsen ska vi bestämma i tråden, men eftersom Loy kan vägarna där nere ( :rolleyes: ) så tar vi hans förslag med Genarp.

Ja precis. Jag har hittils bara kört med Solid.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
stoooffe skrev:
2242505 Samlingsplatsen ska vi bestämma i tråden, men eftersom Loy kan vägarna där nere ( :rolleyes: ) så tar vi hans förslag med Genarp.

Ja precis. Jag har hittils bara kört med Solid.

Jag tyckte genarp var bra med tanke på rosen, annars måste han typ köra samma väg fram och tillbaks 2 gånger, så omtänksamt :pannkyss

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Loy skrev:
2242581 Jag tyckte genarp var bra med tanke på rosen, annars måste han typ köra samma väg fram och tillbaks 2 gånger, så omtänksamt :pannkyss

Tänk på mig istället din egoist, jag måste köra längst. SKa vi säga att vi samlas i klippan ? :hihi

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
stoooffe skrev:
2243072 Okej men vi kör på Genarp.

Lorkan du och jag kan mötas upp innan och köra gemensamt dit. Jag bor norr om Eslöv.

Okej okej. Fast jag vet inte om jag kan än. :crash

Det är långt tills onsdag föffan. Fast nog hade det varit kul, börjar bli lite ensamt att dra ut och köra nu faktiskt, polarna är ju fan inte klara med sina kort än..

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
stoooffe skrev:
2243732 :yoparty :yoparty :yoparty

Tid?

Hur långt tid tar rundan Loy?

:banana :banana

Inte så lång tid ;)

Men när jag körde så körde jag typ fram och tillbaks på samma väg för jag pallade inte köra på "stora vägen" så då tog det ju lite längre tid :tomten

Men vi får se ;)

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Loy skrev:
2243890 Inte så lång tid ;)

Men när jag körde så körde jag typ fram och tillbaks på samma väg för jag pallade inte köra på "stora vägen" så då tog det ju lite längre tid :tomten

Men vi får se ;)

HAhaha okej. Men typ?

När tycker ni vi ska vara på rakorna? Vilken tid?

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Men va fan. Vilken tid skulle vi samlas sa ni ? Kan man inte ta någon kul väg direkt till rakorna ? Det är väl ändå några mil från samlingsplatsen ?

Mr_haak hänger kanske med han också.

Mr_haak

Suzuki lover
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
Triumph Daytona 650
lorkan skrev:
2244989 Men va fan. Vilken tid skulle vi samlas sa ni ? Kan man inte ta någon kul väg direkt till rakorna ? Det är väl ändå några mil från samlingsplatsen ?

Mr_haak hänger kanske med han också.

Jap klart att jag hänger med :) Men om jag ska kunna hänga med måste jag ha fixat klart med min frammgaffel tror jag har fyllt på med för lite olja i benen bytade packningarna. jag frågade hos en mc butik och de sa att det skulle vara 1.49dl i varje ben men den slår igenom :va fattar inte vad som är felet . han sa att man skulle ha 15w olja med ! men åter till tråden vilken tid :D :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy