Jag kanske är med på fredag, kom precis hem från Norge
Okej bra, det brukar bli du som styr upp allt så det kommer folk . Vet inte säkert ifall jag är hemma över helgen men jag ringer väll och kollar ifall du är sugen på att åka på fredag.
Jag kanske är med på fredag, kom precis hem från Norge
fyller på
1. tobbe9012@hotmail.com
2. winblad_90@hotmail.com
3.
Måste bara fråga om du va på hässlö, tänkte åka dit men jag hade inte 150 spänn.
Om du va där, va det värt det?
Snart gör jag Comeback för jag får snart mina delar från tyskland Winblad: har du tagit kortet nu? Zoltan: har du fått på sm-kittet? Kan väll dra ut o köra typ näst-nästa fredag om det är någon som är på?
Kan väl göra ett nytt försök att dra ut o köra på fredag. Var ju en misslyckad lördag med rassian Jag måste besikta om skiten
Vadå för en rassia? Har precis flyttat till västerås, så ni kan räkna med mig i framtiden
Polisen hade rassia runt om i hela stan men mest inriktat på cytyringen tror jag. Vi var ett gäng på 4 125or som skulle ut o åka men jag och en till blev stoppade och det blev "flygande besiktning" (gick inte så bra för min hoj). Men jag slapp böter iaf
Vart i stan bor du då? Vart har du flyttat ifrån?
Det var en Polis som kollade, han tyckte att mitt bakparti inte var så bra byggt med skylten och belysningen o så.
Går du på flyggymnasiet eller?
Nån som ska med ut på fredag kväll??
Precis jag går NV-Flygteknik. Ni kanske har sett mig när jag kör med min svarta NSR?
varför imorrn? idag, vad hände med bakdäcket förresten?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|