Körprov i enköping.

bojen

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2007
Ort
haninge
Hoj
Yamaha R1 01
e det någon som nyligen kört upp i enköping...? tänkte höra lite om vägar och så? e tacksam för alla svar man får... ;)
 

bojen

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2007
Ort
haninge
Hoj
Yamaha R1 01
e det någon som nyligen kört upp i enköping...? tänkte höra lite om vägar och så? e tacksam för alla svar man får... ;)

nehepp värkar inte vara någon som har kört där då... då får jag väll pallra mej dit ovetandes... :confused: den e på torsdag den 3:e så... ett par tips kanske kan trilla in innan dess... vore bra om inte annat... vill INTE misslyckas..
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
e det någon som nyligen kört upp i enköping...? tänkte höra lite om vägar och så? e tacksam för alla svar man får... ;)

Jag har kört upp i Sveriges närmaste stad:mattias , dock var det för 27 års sedan.:rolleyes: Tror tyvärr inte att jag kan hjälpa dig så mycket med körtips. Enköping är inte någon storstad direkt., finns lite rödljus, några fler rondeller än på min tid. Jag tror att det kommer att gå kanon!

Må snart Hibillys gamla Retta trafikera vägarna:tummenupp

/Fille
 

bojen

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2007
Ort
haninge
Hoj
Yamaha R1 01
Jag har kört upp i Sveriges närmaste stad:mattias , dock var det för 27 års sedan.:rolleyes: Tror tyvärr inte att jag kan hjälpa dig så mycket med körtips. Enköping är inte någon storstad direkt., finns lite rödljus, några fler rondeller än på min tid. Jag tror att det kommer att gå kanon!

Må snart Hibillys gamla Retta trafikera vägarna:tummenupp

/Fille

okej okej.... jo 27 år sedan va ju ett tag sen...haha :D
hillbilly ska snart få återse den gamla skönheten i sin fulla glans...
på fredag hadde jag tänkt mig... om nu allt går vägen. men det borde det göra :yoparty
 

skyfarter

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2004
Ort
Bromma
Hoj
YAMAHA FZ6S
Jag körde upp i Enköping 2004 , men jag blev kuggad innan jag ens fick komma ut på vägen.

Några veckor senare körde jag upp i Uppsala och det gick hur bra som helst. Det går bättre om ingen gnäller på en tydligen
 

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Ort
Norra Uppland
Hoj
KTM 660 SMC -06
Körde upp därförra året. Har dock noll koll på vägar i Enköping. Kommer ihåg att vi började på en statoilmack/Macdonalds och körde ut på en större väg bort från enköping. Är väl en 90-väg eller något. Sen blev det en vänstersväng in på en mindre väg bland massa hus och gårdar. Sen kom man in på nåt sätt in i centrum och körde omrking där inne och tillbaka till bensinmacken.
Kanske inte hjälper så mycket? :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top