Om du tänkte köra upp på din tzr bör du tänka på att vara väl förberedd på lågfartsdelen. Jag kuggade på det för övrigt i onsdagstjena jag ska snart göra mitt körprov, vad ska man tänka på när man kör? och är det någon som har tagit kort i Nyköping som vet vilken slinga vägverket brukar köra
Om du tänkte köra upp på din tzr bör du tänka på att vara väl förberedd på lågfartsdelen. Jag kuggade på det för övrigt i onsdags
Man måste verkligen lägga upp körningen taktiskt om man ska klara det med sporthoj, men det går nog bra ska du se med lite träning
Om du tänkte köra upp på din tzr bör du tänka på att vara väl förberedd på lågfartsdelen. Jag kuggade på det för övrigt i onsdags
Man måste verkligen lägga upp körningen taktiskt om man ska klara det med sporthoj, men det går nog bra ska du se med lite träning
Gångfart2914510vet du ungefär vilken hastighet man ska ha på lågfartsdelen? det skulle vara bra att veta så är det lättare att träna
Nää har tyvärr inte de än. Inspektören sa att de tar 2-3 dar att få de registrerat och nu på helger och de "jävla" röda dagarna är det ju inte öppet så det är bara att snällt vänta tills på onsdag för att beställa! Förra gången fick ja vänta typ 1-1.5 månad men hoppas på att få den tidigare nuHar du bokat ett nytt prov isf hur långt är det tills de?
Nää har tyvärr inte de än. Inspektören sa att de tar 2-3 dar att få de registrerat och nu på helger och de "jävla" röda dagarna är det ju inte öppet så det är bara att snällt vänta tills på onsdag för att beställa! Förra gången fick ja vänta typ 1-1.5 månad men hoppas på att få den tidigare nu
Nää menade den ja körde i onsdags Och förhoppningsvis blir den här kuggningen första och sista gången, samma misstag skall iaf inte göra om igen!!!Har du missat en gång tidigare?
tjena jag ska snart göra mitt körprov, vad ska man tänka på när man kör? och är det någon som har tagit kort i Nyköping som vet vilken slinga vägverket brukar köra
Han syftade nog på saker som är lätta att glömma bort, som många bommar på.Om du har bokat körprov och inte vet vad du ska tänka på så är du inte så jävvla smart. Jag skulle rekommendera att du tar några körlektioner på en körskola innan, då får du reda på hur man ska göra..Du är säkert en fin kille, men uppenbarligen inte så klippsk.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|