NEED_FOR_SPEED!
gasoolina!!
Någon som kan ge tips på en bra och billig körskola i västerås för mc kort?
237 skrev:2677830Körkortsakuten är grymt bra.
NEED_FOR_SPEED! skrev:2680482Jaså, men e det billigt där da?
Västerås bil & MC har intensivkurser om det är intressant. Krävs dock att man är ledig i några dagar från jobbet i så fall. Iallfall bra lärare och mycket köra för ett fast pris.NEED_FOR_SPEED! skrev:2677663Någon som kan ge tips på en bra och billig körskola i västerås för mc kort?
Och sen nar fasen ar dyrare alltid battre?kiisen skrev:2680527är det inte bättre om de lär ut väldigt bra och kanske kostar lite mer? än att slänga pengarna i sjön?
AndreasNo skrev:2680526vill du ha en billig körskola me värdelös lärare som inte lär dig nåt lr vill du ha en bra körskola med bra lärare som lär dig nåt direkt?
centertanksen skrev:2680597Västerås bil & MC har intensivkurser om det är intressant. Krävs dock att man är ledig i några dagar från jobbet i så fall. Iallfall bra lärare och mycket köra för ett fast pris.
Jag TOG mitt körkort i år o nu tänkte jag LÄRA mig köra hoj också....AndreasNo skrev:2680526vill du ha en billig körskola me värdelös lärare som inte lär dig nåt lr vill du ha en bra körskola med bra lärare som lär dig nåt direkt?
AndreasNo skrev:2680526vill du ha en billig körskola me värdelös lärare som inte lär dig nåt lr vill du ha en bra körskola med bra lärare som lär dig nåt direkt?
goba skrev:2681908så du tror att dyrare pris betyder bättre tjänster.....shiiit.... du får nog verkligen tänka om grabben.... //en som jobbar inom branschen
AndreasNo skrev:2681916hehe... nu har jag väntat en dag på reaktioner ..
Nej jag tror inte det...
O jag tog för övrigt bara 3 lektioner o sen körde jag upp, lära sig köra hoj får man göra själv när man tage kortet för ja tror ingen har råd att lägga ut hundratusentals kronor på att lära sig det på en körskola ..
Om ni förstår va jag menar...
JackDaniels skrev:2681980Västerås bil & MC´s intensivkurs är grymmt bra, tog mitt kort där i sommras.. Körde fyra dagar sen uppkörning.. Kan iaf. lätt rekommendera dom, inte billigast men klart snabbast och riktigt duktiga och kunniga. Tänk på att du måste ha klarat teorin innan du börjar där..
Kan inte rekommendera gruvegårds, va in och frågade på ett ungefär hur många lektioner man skulle behöva ta, han hävde ur sig att räkna med 20 stycken (och alla deras mc lektiner ärr dubbeltimmar) skulle ju kostat MASSOR ..
Robban
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |