Körskola

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
vill du ha en billig körskola me värdelös lärare som inte lär dig nåt lr vill du ha en bra körskola med bra lärare som lär dig nåt direkt? :D
 

kiisen

Fegis
Gick med
4 Aug 2006
Ort
Grums
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K8
NEED_FOR_SPEED! skrev:
2680482 Jaså, men e det billigt där da?

är det inte bättre om de lär ut väldigt bra och kanske kostar lite mer? än att slänga pengarna i sjön? :hej
 

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR900RR
NEED_FOR_SPEED! skrev:
2677663 Någon som kan ge tips på en bra och billig körskola i västerås för mc kort?
Västerås bil & MC har intensivkurser om det är intressant. Krävs dock att man är ledig i några dagar från jobbet i så fall. Iallfall bra lärare och mycket köra för ett fast pris.
 

Micke944

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Finspång
Hoj
KTM 620 EFI -96, Gas Gas EC250 -03, BMW R1100GS -95
Västerås bil & MC och körkortsakuten har va jag förstår gått ihop nu.

Deras intensiv kostar ju 8500 så de e kanske inte de billigaste sättet att ta kortet på men har bara hört bra om dem och dem ska tydligen ha fläst andel gokända elever i länet:tummenupp


Är själv inbokad på en intensiv vecka till våren
 

NEED_FOR_SPEED!

gasoolina!!
Gick med
27 Oct 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXF 750-skrotad :(
Hmm, nej d e klart man vill lära sig nåt också, men varken dyrt eller billigt ska d va, lagom e bra. får se vart jag skriver in mig.

AndreasNo skrev:
2680526 vill du ha en billig körskola me värdelös lärare som inte lär dig nåt lr vill du ha en bra körskola med bra lärare som lär dig nåt direkt? :D

hmm, får se hur jag ska gö, har fått lite tips nu å d e shysst, men som sagt, får se vart jag skriver in mig.

centertanksen skrev:
2680597 Västerås bil & MC har intensivkurser om det är intressant. Krävs dock att man är ledig i några dagar från jobbet i så fall. Iallfall bra lärare och mycket köra för ett fast pris.
 
Last edited:

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
varberg
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
AndreasNo skrev:
2680526 vill du ha en billig körskola me värdelös lärare som inte lär dig nåt lr vill du ha en bra körskola med bra lärare som lär dig nåt direkt? :D
Jag TOG mitt körkort i år o nu tänkte jag LÄRA mig köra hoj också....
gott nytt år på er:D
 

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Ort
I Grotta
Hoj
tyvärr ingen nu = (
AndreasNo skrev:
2680526 vill du ha en billig körskola me värdelös lärare som inte lär dig nåt lr vill du ha en bra körskola med bra lärare som lär dig nåt direkt? :D



så du tror att dyrare pris betyder bättre tjänster.....shiiit.... du får nog verkligen tänka om grabben.... //en som jobbar inom branschen
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
goba skrev:
2681908 så du tror att dyrare pris betyder bättre tjänster.....shiiit.... du får nog verkligen tänka om grabben.... //en som jobbar inom branschen


hehe... nu har jag väntat en dag på reaktioner :D..

Nej jag tror inte det...

O jag tog för övrigt bara 3 lektioner o sen körde jag upp, lära sig köra hoj får man göra själv när man tage kortet för ja tror ingen har råd att lägga ut hundratusentals kronor på att lära sig det på en körskola :D ..

Om ni förstår va jag menar...
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
"Ett körkort är inget bevis på att man KAN köra, bara ett intyg att man får ÖVA VIDARE på egen hand"
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Västerås bil & MC´s intensivkurs är grymmt bra, tog mitt kort där i sommras.. Körde fyra dagar sen uppkörning.. Kan iaf. lätt rekommendera dom, inte billigast men klart snabbast och riktigt duktiga och kunniga. Tänk på att du måste ha klarat teorin innan du börjar där..

Kan inte rekommendera gruvegårds, va in och frågade på ett ungefär hur många lektioner man skulle behöva ta, han hävde ur sig att räkna med 20 stycken (och alla deras mc lektiner ärr dubbeltimmar) skulle ju kostat MASSOR :näsblod ..

Robban
 

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Ort
I Grotta
Hoj
tyvärr ingen nu = (
AndreasNo skrev:
2681916 hehe... nu har jag väntat en dag på reaktioner :D..

Nej jag tror inte det...

O jag tog för övrigt bara 3 lektioner o sen körde jag upp, lära sig köra hoj får man göra själv när man tage kortet för ja tror ingen har råd att lägga ut hundratusentals kronor på att lära sig det på en körskola :D ..

Om ni förstår va jag menar...


faktist inte.....
 

Swedecat

Inspekterar diken
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Mellansverige
Hoj
Thundercat
Välj en körskola som fått bra rekommendationer från tidigare elever istället för att bara välja den med det billigaste lektionspriset. :tummenupp

Jag kan tipsa om en, men den ligger inte ens i närheten av västerås. :arsele
 

NEED_FOR_SPEED!

gasoolina!!
Gick med
27 Oct 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXF 750-skrotad :(
Tack för tipset. Har fått bra med underlag nu. Det låter ju bra med intensiv körning, men då är det inte billigt heller. Teorin kommer nog inte va nåt större problem när man väl hittat en skola. Men frågan e vart man ska skriva in sig?:confused:


JackDaniels skrev:
2681980 Västerås bil & MC´s intensivkurs är grymmt bra, tog mitt kort där i sommras.. Körde fyra dagar sen uppkörning.. Kan iaf. lätt rekommendera dom, inte billigast men klart snabbast och riktigt duktiga och kunniga. Tänk på att du måste ha klarat teorin innan du börjar där..

Kan inte rekommendera gruvegårds, va in och frågade på ett ungefär hur många lektioner man skulle behöva ta, han hävde ur sig att räkna med 20 stycken (och alla deras mc lektiner ärr dubbeltimmar) skulle ju kostat MASSOR :näsblod ..

Robban
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top