Var där idag på grönlunds ¨å tyckte det var bra allting. hade aldrig kunnat ana att Er5an kunde vara så lättkörd heller. Ledaren [mange] sa att vi kör där en gång till (dubbel) å kör som idag sen bär det av till bromma flygplats, sen trafik sen
vbg_snake skrev:
Jonthe skrev:2254918Var där idag på grönlunds ¨å tyckte det var bra allting. hade aldrig kunnat ana att Er5an kunde vara så lättkörd heller. Ledaren [mange] sa att vi kör där en gång till (dubbel) å kör som idag sen bär det av till bromma flygplats, sen trafik sen
hordac skrev:2255596Trevligt! Två lektioner, stor naturbegåvning eller har du övningskört privat?
Aha, då missuppfattade jag dig.Jonthe skrev:asså en till dubbel blir ju tot tre lektioner på banan, sen + en eller två på bromsning sen + några i trafik --> blir väl en 7 - 12 stycken sådär.
är ju rätt normalt tror jag ! men hoppas jag klarar mig på typ max 7!
hordac skrev:2255636Aha, då missuppfattade jag dig.
Sejko skrev:2255663Tja, ifall du inte redan har fått till banan så räkna med 4-6 enkel lektioner minst, till på banan, sen så har du landsvägs körning m.m..
Lycka till jag har kört 2dubbel, 2 enkel, köra i trafik är ju inga problem, banan va väl si så där, men kurvteknik va tuff, är nog lite för modig och går in lite för snabbt samtidigt som jag inte lutar mig tillräckligt i kärva kurvor, och all rullgrus mitt på vägen hamnar i fokus så jag fäster blicken, och sen så går det snett , ack ack men jag ger mig inte!
Cirkus 10 har jag för mig, har försökt förtränga det.Jonthe skrev:2255640hur många tog du?
hordac skrev:2255703Cirkus 10 har jag för mig, har försökt förtränga det.
Joe Schmoe skrev:2255246För det betydde att vi skulle köra i Kungsängen där jag bott i 27 år!!!
Sejko skrev:2255744Jonthe bor du i Berga (Haninge kommun) nära 1.amf reg. eller är jag helt ute och cyklar?
I annat fall, så lär vi ses på vägarna ifall svaret blir ja
Jonthe skrev:2255601men vem tyckte du var mindre bra då?
Joe Schmoe skrev:2255789Nån kort kille med brat-frissa. (för två år sen)
Mr Magsnus skrev:2251468Jupp ganska säker på att han hette Jocke, tyckte han var jäkligt schysst.
Ska köra lektion där idag igen, så jag kan dubbelkolla vad han heter!
På bana kör man bara dubbla, 2 timmar . Landsvägslektionerna är 1.5 tim har jag för mig.Jonthe skrev:2255705hur långa var dom?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|