xt_660 skrev:
2471542 kände mig bara tvungen att skriva av mig..
för alla er som letar körskolor i Stockholm, mega-tips numero UNO:
se för fan till att körskolan har EGEN körgård i anslutning till skolan!
det misstaget gjorde jag att inte kolla upp, enda tillfällena att få öva riktig krypkörning var ute på Gillinge med monsterpass för ett antal tusenlappar med en instruktör som dessutom var loj och faktiskt ganska dålig.
Så att..kolla upp detta innan!
Tule misstänker jag...
gjort samma "fel" själv... Iofs så känns väl 2100 inte så blodigt för 5 timmar,
4 timmar aktiv konkörning men visst fan är det irriterande att behöva åka hela vägen dit för att få öva... Sen det där med loj vet jag inte men visst kan jag tycka att lärarna ska ge fullständigt f-n i telefonen när dom kör/ska lära ut...
Personligen så tycker jag båda lärarna och övriga personlen på Tule är helt okay men jag har lite åsikter om kvaliteten på cyklarna... Förstår att man inte kan laga dom hela tiden men när det skramlar så mycket om skyddsburen att man tror/känns som om cykeln ska trilla isär samt att cykeln läcker olja, har superslitna däck och är skittrög att växla så känns det lite oseriöst...
Sen något som de flesta trafikskolor kör med som jag inte förstår, det är dom här 2 personers lektionerna... Man pröjsar fullt pris men får bara köra halva tiden. resten av tiden sitter man bakpå läraren...
Är inte det lite fult att ta full pröjs för en sån lektion??
Bara en liten fundering...