Körskolor, Växjö

aka04djo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2008
Hoj
Honda VFR 800 FI, 98
Jaha, nu har jag kört upp privat, två gånger. första gången var jag kass, klantade mig på allt på manöverbanan, andra gången tyckte jag allt gick bra, men kuggade för att ajg var "för stel" på unanmanöversvängarna. inget körkort således. Börjar nu fundera på körskola, bor i växjö i sommar och MÅSTE fixa mitt kort snart. vilken skola är bäst? någon med erfarenheter? billigast? mest prisvärd? tacksam för tips, måste nog ta kontakt med dem snart...

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Jag säger Davidsons trafikskola ALLA GÅNGER!
Det är ju bara två skolor som har MC i Växjö och Davidsons har riktigt sjysta lärare. De har 80min.lektioner också! Den andra har bara 40minuterslektioner och det är för lite.

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Jag säger Davidsons trafikskola ALLA GÅNGER!
Det är ju bara två skolor som har MC i Växjö och Davidsons har riktigt sjysta lärare. De har 80min.lektioner också! Den andra har bara 40minuterslektioner och det är för lite.

håller med, davidsons funkade kanon, skit trevliga lärare..
dom kan vara lite sega ibland o dra ut på de hela så man ska ta fler körlektioner men de är bara o vara bestämd :)
jag hade lite oflyt när jag tog mitt kort.. läraren jag hade klotade o bröt mer lr mindre alla revben..:yoparty

lycka till me kortet!

//FISHI

RobRas

Guest
Jag har gått tre gånger på Davidson.. A1, B och A. Har inget ont att säga om dom.

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Har bara positivt att säga om Davidssons jag med, tog några körlektioner till A innan uppkörningen.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Jag var på Davidssons och hämtade ett visir en gång. Det lilla jag pratade med bossen så verkade det vara ett vettigt ställe. Bara att skriva in sig... :D

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Tack vare Davidsons klarade jag min uppkörning idag... Grattis mig... :D

aka04djo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2008
Hoj
Honda VFR 800 FI, 98
problemet var att davidssons, eller den andra skolan här i växjö inte har några tider förren i aug eller nästa år. det var lite synd... aja, det får väl lösa sig på något annat sätt...

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
problemet var att davidssons, eller den andra skolan här i växjö inte har några tider förren i aug eller nästa år. det var lite synd... aja, det får väl lösa sig på något annat sätt...

körskolor är sugna på pengar!! en skola i Vetlanda var helt fullbokad men jag fick en lektion tidigt som attan på morgonen.. ring och hör vettja..

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Körde på Dahls, Bra trafikskola tycker jag, Den bästa läraren där må vara David tycker jag, Han har dock bytt till Davidssons nu!
Så jag hade gått till Davidssons!

Grattis till kortet!:yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar