Körslaget är uruselt

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Körslaget är uruselt

Körberg har helt rätt. (Och han borde ju veta. Han heter ju det.)

Även om körmusik inte står allra högst på min lista så vet jag att Sverige är fullproppat
med riktigt duktiga körer, i en helt annan klass än vad som syns i Körslaget.
Trots mitt måttliga intresse känner jag till flera duktiga kända svenska körprofiler.
Jag har inte sett någon av dem i Körslaget.

Det ska tydligen inte vara riktig körmusik i Körslaget.


Samma sak med Dansbandskampen.
I det lilla jag såg i det programmet var det tydligen ett plus om man INTE lät som ett dansband.
Varför?
Folk som dansar vill ha dansband!


Måste allt i TV vara sämre än i verkligheten?

Är public service TVs enda uppgift att fördumma svenska folket?
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Jag har inte haft TV på cirka ett år, så jävla skönt. MEN... nu i helgen har och kommer jag vara hemma hos föräldrarna, och helvete, redan efter 15 minuter så tappar man ju hoppet för mänskligheten med TV'n igång.

Anna Anka sökte assistent, på fyran var något annat program där "vanligt" folk också skämde ut sig, femman visade något pinsamt... sexan hade någon barnslig sci-fi-serie igång... nian visade någon brittisk polisdrama, ettan likaså... såklart...

:zpy :zpy :zpy :zpy

FINNS INTE EN CHANS ATT JAG SKAFFAR TV (LÄS: ANTENNKABEL) IGEN... visserligen njuter jag av Hockeyn just nu, men det skulle jag likaväl kunnat gjort på någon sportbar alt. Kinnarps Arena om matchen hade varit där idag :)

FY FAN FÖR TV! pinsam skit.
 

Smagatusk

Guest
Jag har inte haft TV på cirka ett år, så jävla skönt. MEN... nu i helgen har och kommer jag vara hemma hos föräldrarna, och helvete, redan efter 15 minuter så tappar man ju hoppet för mänskligheten med TV'n igång.

Anna Anka sökte assistent, på fyran var något annat program där "vanligt" folk också skämde ut sig, femman visade något pinsamt... sexan hade någon barnslig sci-fi-serie igång... nian visade någon brittisk polisdrama, ettan likaså... såklart...

:zpy :zpy :zpy :zpy

FINNS INTE EN CHANS ATT JAG SKAFFAR TV (LÄS: ANTENNKABEL) IGEN... visserligen njuter jag av Hockeyn just nu, men det skulle jag likaväl kunnat gjort på någon sportbar alt. Kinnarps Arena om matchen hade varit där idag :)

FY FAN FÖR TV! pinsam skit.

Kanske inte ska döma alla program efter en kvarts TV-tittande på ett år.

TV RULES!!!:yoparty
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag har varit hemma hos Tommy Körberg. Inga hundar där, så jag tror inte att jag mötte Lassie.
 
Nyheter
Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Top