Nisse Järnet skrev:Det går skitbra att köra utan kk har jag hört!
Hehe jag har hört att det inte alls är bra om man åker fast eller liknande

Desutom är hojen oförsäkrad också

Nisse Järnet skrev:Det går skitbra att köra utan kk har jag hört!
Swedie skrev:Om du tror det är enda sättet att få folk att läsa dina inlägg så... Man behöver inte vara kåtbock/teaser för att få uppmärksamhet.![]()
Jag skulle vilja se dig vara ute o köra innan 50 dagar gått... och verkligen kan köra som du vill utan att tänka på att fästet mellen däck och asfalt försvinner pga kyla o annan tidig vårrusk.2Late skrev:På tal om ironi, tycker du inte 50 dagar till våren är ironi??
+5 grader och soligt / torrt här.![]()
Bikerbitch skrev:Igår såg jag en KTM här i förorten. Idag såg jag en hoj som rullade in vid ett bostadsområde i Haninge runt 13.30 tiden, jag gjorde glatt tummen upp till killen som leende hälsade tillbaka. Någon härifrån tro?
JAG BLIR SÅ IN I HELVETES DJÄVLA LYCKLIG AV ATT SE DESSA HURTBULLAR TILL MCFÖRARE SOM ÄR UTE O KÖR![]()
Måtte våren komma snart![]()
Swedie skrev:ja ironi, läs även mitt inlägg med ironi i tanken. Försök inte tro att du eller vissa andra är de enda med ironi medan andra inte vet vad det är. Andra kanske bara inte finner ironi roligt.
Oj va allvarlig jag låter![]()
Davve84 skrev:På tuvägen i en orange 245 va de du![]()
jag tycket de såg ut som du så jag hälsade![]()
![]()
Japp de va min Kle 500Bikerbitch skrev:Haha, var det du?![]()
En gul 245.a körde jag. Skulle plocka upp syrran där.
Körde du din 500.a?
Jag tänkte inte på modellen, såg bara en hoj och blev sådär läskigt lycklig.Davve84 skrev:Japp de va min Kle 500![]()
va lite halt så jag vågade inte släppa styret heltheheh men jag tänkte fan va de dära bb
hon bor ju inte här
![]()
men en tur på 10 mil vart de i alla fall
kram på dig!
japp jag bor där ... jag kollade bakot o så men du hadde hunit gasa i vägBikerbitch skrev:Jag tänkte inte på modellen, såg bara en hoj och blev sådär läskigt lycklig.
Roligt att du hann se att det var jag som satt i bilen, såg du att jag gjorde tummen upp åt dig? Tänkte hoppa ur och hälsa, synd att jag inte gjorde det dåBor du där eller?
Hightuned skrev:Känner inte att det är någon som helst bråska med våren, jag har ju inte en enda hoj som är körklar så då skulle det bara vara plågsamt att se när andra åker.![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!