Kört som snabbast

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
286 bakpå 2fast4some och utan mig 297 på nuvarande gsx r 1000 -01.

Jag har bara varit upp i 160 med min sv än så länge :rodnar, måste ju vara snäll mot honom nu när han knappt är inkörd :D . (enligt killen så går den om man maxar runt 225 vilket han har gjort )

Last edited:

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Min hastighetsmätare stanna vid 299 km/h så vet inte vad det är i värklig fart...

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
Honke skrev:
230 har jag komme upp med mig fzr600r!

Samma här man presis samma hoj. men jag låg inte och pressade nå mycket då.. Lite till ska den nog gå att klämma upp i.
Men nu är ju sommaren slut här i norrland, frost på nätterna och löv och skit över allt så det blir nog inget försök förens nästa sommar. Känns mycket trist att sommare redan är slut.
Man skulle ha bott några hundra mil söderut, å kanske man slapp den kalla jävla vintern men en massa skit snö.
:(

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Runt 340 knyck, ärliga då alltså och inte mätarfart, varvstoppet gick i på högsta växeln och om man räknar på utväxlingen och rullomkrets så är den är drevad för strax över 340 :) Mätaren går "bara" till 300. Det var med mitt nuvarande laddtryck på 1,3 bar. Men turbo är kanske fusk? :hihi Sen tog flygrakan slut och vägbredden minskade från 40 till 8 meter... helvete vad fort det gick då helt plötsligt! :tomten

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
En gång körde jag en halvmeter så djävla snabbt att ena bromsskivan fram knäcktes. Öhh... förrästen ... jag har kört så snabbt 2 ggr :rolleyes:

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
Riverpool skrev:
:rofl :rofl :rofl

Håller med...vad frågar du? Hur fort vi kört som snabbast eller om det blåser när man kör fort eller ¿ :va

Kan ju passa på att svara på frågan: Vad är det för skillnad på älgen?
Den är brunare på ryggen än på vintern :tungan

Bil: 285 km/h (Merca SL500 chiptrimmad)
Mc: 255 km/h, hann inte toppa min Daytona innan hon stals.

Last edited:

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
El Garto skrev:
En gång körde jag en halvmeter så djävla snabbt att ena bromsskivan fram knäcktes. Öhh... förrästen ... jag har kört så snabbt 2 ggr :rolleyes:

:hihi Min gick nog inte lika snabbt som din då för min bromsskiva
fick bara ett fult "jack"... :(

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Fürstenhoff skrev:
Men erkänn, visst var det en skön känsla :7peta och om du köper min Hayabusa turbo kan du göra om det fast på ett hjul om du så vill vilket är riktigt kul ;) samt även med kåpor på köra 400km/h+ på båda hjulen vilket är en riktigt annorlunda och spännande upplevelse. :tummenupp

/Fürstenhoff.
Jo, det kändes ju ganska bra ändå... :hihi Nja, köper Hayabusan gör jag nog inte av ekonomiska skäl :rolleyes: men det hade varit kul! :) Iofs tycker jag att min hoj pinnar på ganska bra, men man vill ju alltid ha mer pulver..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...