K-700

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
http://www.k-700.com
En himskans bra länk att tanka ner
spel och dyligt till sony-ercsson k-700
tex moto gp2
Och sedan blåtanda eller ir ladda till mobilen..
:tummenupp
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
Min K700i tappar bort telefonnummer, men kontaktens namn blir kvar...
Mysko. Detta är den absolut sämsta telefon jag ägt. Jävla hightechnalle.
Tänk en 3310 med fin kamera och färgskärm! Skulle kunna ha mp3 ringsignaler också i värsta fall. DET vore grejer det! Industrikvalitet med en veckas standby...
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
juha01 skrev:
Min K700i tappar bort telefonnummer, men kontaktens namn blir kvar...
Mysko. Detta är den absolut sämsta telefon jag ägt. Jävla hightechnalle.
Tänk en 3310 med fin kamera och färgskärm! Skulle kunna ha mp3 ringsignaler också i värsta fall. DET vore grejer det! Industrikvalitet med en veckas standby...

Det låter som om du har en K700 av den gamla sorten. På sonyericssons hemsida kan du tanka ner de senaste uppgraderingarna förutsatt att du har en docka till nallen. (Jag köpte en docka, tankade ner och uppgraderade, sen lämnade jag tillbaka dockan). Nu fungerar luren PERFEKT och standby-tiden är bättre.

Ang. att du inte kan ha MP3-filer som ringsignal beror till 99% säkerhet på att din lur är operatörsbunden (Vodafone). Om du "låser upp" den så kommer även MP3-signalerna att funka.

//K
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
juha01 skrev:
Min K700i tappar bort telefonnummer, men kontaktens namn blir kvar...
Mysko. Detta är den absolut sämsta telefon jag ägt. Jävla hightechnalle.
Tänk en 3310 med fin kamera och färgskärm! Skulle kunna ha mp3 ringsignaler också i värsta fall. DET vore grejer det! Industrikvalitet med en veckas standby...

Min k700i var inne på reparation 2 gånger på en månad. Allt på mobilen försvinner varje gång de lagar den. Kompensation? NADA!! Jo, jag fick köpa en filöverförare lite billigare. :mad:
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
Starstriker skrev:
Det låter som om du har en K700 av den gamla sorten. På sonyericssons hemsida kan du tanka ner de senaste uppgraderingarna förutsatt att du har en docka till nallen. (Jag köpte en docka, tankade ner och uppgraderade, sen lämnade jag tillbaka dockan). Nu fungerar luren PERFEKT och standby-tiden är bättre.

Ang. att du inte kan ha MP3-filer som ringsignal beror till 99% säkerhet på att din lur är operatörsbunden (Vodafone). Om du "låser upp" den så kommer även MP3-signalerna att funka.

//K

Eeyy! det måste ju gå på garantin. Tänker inte pröjsa nåt för nån station som jag inte behöver..

Låsa upp?? Vam, vart, kostar, nackdelar????? Vill ju inte att den ska bli ännu sämre än vad den är.
 

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 1290 super duke -20
Min K700 tappade också minnet....! Drygt som F*N :huvet

Spelen funkar även på min V800a som jag har nu! :tummenupp
 

Chriztian

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Honda Vtr Sp-2
Upplåsning!

juha01 skrev:
Eeyy! det måste ju gå på garantin. Tänker inte pröjsa nåt för nån station som jag inte behöver..

Låsa upp?? Vam, vart, kostar, nackdelar????? Vill ju inte att den ska bli ännu sämre än vad den är.

Hej! Finns ett företag i Göteborg,som är bra på operatörlåsningar!Fick tillbaka min K700 idag,dö bra.. ca 250kr så är man av med vodafones jäkla spärrar:)
www.mumien.se Nära och bra för dig!!!
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
juha01 skrev:
Min K700i tappar bort telefonnummer, men kontaktens namn blir kvar...
Mysko. Detta är den absolut sämsta telefon jag ägt. Jävla hightechnalle.
Tänk en 3310 med fin kamera och färgskärm! Skulle kunna ha mp3 ringsignaler också i värsta fall. DET vore grejer det! Industrikvalitet med en veckas standby...


Uppgradera mjukvaran :7peta
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
DJM skrev:
har du nåt kul till den? i mjukvara.


tja det finns väl så gott som allt o tanka ner till Symbian, har just nu msn/icq och fjärrkontrolls mjukvara till tv/vidoe/dvd m.m. samt en hel hög med spel och grejjor. Opera vanlig web läsare för att kunna surfa på sh :D
 
Last edited:

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
An3Azz skrev:
tja det finns väl så gott som allt o tanka ner till Symbian, har just nu msn/icq och fjärrkontrolls mjukvara till tv/vidoe/dvd m.m. samt en hel hög med spel och grejjor. Opera vanlig web läsare för att kunna surfa på sh :D


helvete!, har du nån sida där allt finns eller är det dc som har allt?
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top