Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Santo skrev:Går K1 galan på tv och i så fall vilken kanal?
Schnappi skrev:Rackarns bananer, fick inte tag i biljetter, och har ingen digitalbox![]()
Markus skrev:Det fanns ju biljetter fram till igår kväll på ticnet.se i alla fall...![]()
Schnappi skrev:Hm, formulerade mej lite skumt, skyller på colabrist, hade inte stålars för det, var tvungen att tjacka olja och oljefilter dagen innan... uj uj

Markus skrev:Bra försök i alla fall.![]()
![]()

Schnappi skrev:mhmpf, nu skall vi inte vara sådana![]()
![]()

Markus skrev:Nej förlåt, jag var inne i K1 spirit. Nu ska jag dra och sparka ner någon.![]()
Schnappi skrev:Om du vill kan du komma hit och danka ner några kid's som snodde min buntbandade blinker.
Markus skrev:Kollade Live.![]()
Hightuned skrev:Samma här, helt ok gala även om dom var lite för snabba att bryta fighterna(berodde kanske på att dom vill verka seriösa och slippa förbud mot läskiga våldssporter i snälla Sverige?). Kanon fight av Rickard Nordstöm som mot alla odds stod sig riktigt bra och förlorade knappt på poäng mot själva Remy Bonjasky!![]()
Markus skrev:Ja, det var lyckat. Hyfsat ociviliserat men skoj grej. Nordstrand heter Pretty Boy för övrigt
Tycker Pretty Boy borde vunnit, blev väldigt förvånad faktiskt.
Hightuned skrev:Kul inslag när dom bor Musse som brottogram till bingo, höl på att garva på mig!![]()
Markus skrev:Det var annorlunda, men jag hajjade inte vad den där fjanten Bingo gjorde i ringen från början - han sa ju inte ett ord.Eller "huvudsponsorn" EPS Cement som hade en liiiiiiiiiiiten logga i ringen.
Chris Ash skrev:Är inte han i Venedig?
Men det hade varit kul att se forum-Bingo bli nerbrottad av en gimp, det hade varit material för många trådar framöver.|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |