kabinkompressor

Hej du vet inte om snubben som har den gamla kawa dragbike hojen tänker säljade ? har du bild ?

Hej du vet inte om snubben som har den gamla kawa dragbike hojen tänker säljade ? har du bild ?

har ingen bild då jag inte känner han..
komplett dragrace ram, hilborn (stavn?) insprut samt 2 st kabin kompressorer o säkert nå mer.. han påstår motorn e "fixad" men verka inte veta nåt om den.. står i delar o en han känner har fått 25 papp i pris.. :)

iaf så 3000 spänn har jag fått ett pris på av den andra snubben o den ska va knappt använd o bara tuta o köra.. jag slår till fast jag inte vet om de är under/överpris el lagom :)

:tummenupp Haha! Du har så rätt!! Klart det är gamle Frölander på bilden också:D Är du Machare eller har du gått på Hässlö?

Jag gick på högskolan i Västerås, började -96. Jag var tilbaka för ungefär två år sedan och kompletterade med en helikopterkurs (på betald arbetstid... :tummenupp ) och det var givetvis Frölander som höll kursen. Han var sig lik, varför ändra på ett vinnande koncept?

Jag gick på högskolan i Västerås, började -96. Jag var tilbaka för ungefär två år sedan och kompletterade med en helikopterkurs (på betald arbetstid... :tummenupp ) och det var givetvis Frölander som höll kursen. Han var sig lik, varför ändra på ett vinnande koncept?

Ja han är helt klart en av de bättre lärarna:tummenupp Själv ska jag börja läsa helikopterkursen nästa vecka:) Snart bara 1 år kvar till examen! Var jobbar du?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back