Lilla gul skrev:hej sitter med stället på mig och är gräsänkling i en vecka. Undrar om det är någon som har lust att ut och åka lite i stockholm med omnejd under veckan.
Lite ceferundor och kurvorgasmer
Vill åka varje dag nu när man får...
Mycket möjligt att det kan bli nåt sånt. Beror väl lite på vädret iofs.Lilla gul skrev:Då jag själv var och fixade lite, verkar man ha missat åket idag jag undrar om det är någon som vill åka i morgon på dagen?
söndag typ rosenhill eller så då ni var norr om stan idag
Ja, tydligen. Fast jag kom aldrig dit, tyvärr. Hade varit kul att möta upp Vågen m fl där.jolio skrev:är det powermeet i helgen?
Warburton skrev:Mycket möjligt att det kan bli nåt sånt. Beror väl lite på vädret iofs.
Imorgon ser det ut som om det ska bli rätt risigt hela dagen, men idag ska det torka upp i de södra delarna av Östra Svealand under eftermiddagen/kvällen, så man kanske ska satsa på en liten tur söder om stan senare idag i så fall?Lilla gul skrev:Känns som vädret inte riktigt vill att man skall åka idag men om det är någon som vågar trotsa vädrets makter så är jag på.. så länge det inte regnar så klart
Är det annars någon som vill åka imorgon kväll kanske typ kl 18-19 så där
Hör av er så åker vi
Barba skrev:Om det blir torrt är jag på.
Jobbar imorrn så kanske inte så rackarns sent.
bikerwoman skrev:Jag har DEPRESSION!!! Sista semesterveckan börjar i morrn, penagrna är slut, dåligt väder, gubben har ryggskott, ungarna glor på F1, det regnar och jag kan inte ens köra hoj!!!
Muntra upp mig!!!
Mycket möjligt, faktiskt!Lilla gul skrev:Ser ut att klarna upp och i så fall är det någon som är intreserad av lite fika och hojåkning i eftermiddag?
Lilla gul skrev:Ser ut att klarna upp och i så fall är det någon som är intreserad av lite fika och hojåkning i eftermiddag?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|