Mr THÖRN
Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Ska vi ha en pulka fest i en FET backe?????
Ska vi ha en pulka fest i en FET backe?????
Sprang på dessa två hunkar i lördags. Någon som vet vilka det är och var jag kan få tag på dem?
Sprang på dessa två hunkar i lördags. Någon som vet vilka det är och var jag kan få tag på dem?
Ha,,, Jag drack nån sorts mongis drink/ar för jag blev en liten Zid, och försökte skrämma lite folk på kungsgatan efter donken... men misslyckades nog ganska fatalt... Men jag lyckades kränga en cheeseburgare till en vegetarian med tågräls...
Ja det finns alltid en Zid bland oss, hasse är skön som faaaaaan.....snäppet värre än Zid
men typ lika sköna fast på två olika sköna sätt hajar ni bah? lixom ni vet
fan ser fram imot Lelle veckan. hörde att Hasse skulle med på den oxå. synd att Zid ska leka data nörd. undrar om nån håller reda på honom så han inte tänder eld på nått där??? vi får skicka med lite tändstickor åt honom så han klara sej själv!!!
Vad sägs om en traditionell onsdagsträff på donken nu på onsdag 10/3 (18:00?)?
Bara ses och snacka lite skit...
Man behöver inte komma dit med varken hoj eller skinnställ...ej heller sitta på muren
Uppvärmning inför hojsäsongen!
Vilka är på?
Vad sägs om en traditionell onsdagsträff på donken nu på onsdag 10/3 (18:00?)?
Bara ses och snacka lite skit...
Man behöver inte komma dit med varken hoj eller skinnställ...ej heller sitta på muren
Uppvärmning inför hojsäsongen!
Vilka är på?
Skulle va kul att dyka upp o jiddra lite men det skiter sig, har annat planerat.
Synd
Kanske nästa onsdag passar de flesta bättre, skulle vi kunna ses allihop då istället?
Det ser bättre ut, I'll be there
Eventuellt kanske,kanske, kanske inte , Istället kanske jag måste ställa stövlarna i stället i stället på stället.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|