Kaffe, fest och bira tråden!

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Sprang på dessa två hunkar i lördags. Någon som vet vilka det är och var jag kan få tag på dem? :drool:drool:drool

Bifogat

• DSC02908.jpg
    DSC02908.jpg
    235.6 KB · Visningar: 61

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Sprang på dessa två hunkar i lördags. Någon som vet vilka det är och var jag kan få tag på dem? :drool:drool:drool

Ha,,, Jag drack nån sorts mongis drink/ar för jag blev en liten Zid, och försökte skrämma lite folk på kungsgatan efter donken... men misslyckades nog ganska fatalt... Men jag lyckades kränga en cheeseburgare till en vegetarian med tågräls...

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ha,,, Jag drack nån sorts mongis drink/ar för jag blev en liten Zid, och försökte skrämma lite folk på kungsgatan efter donken... men misslyckades nog ganska fatalt... Men jag lyckades kränga en cheeseburgare till en vegetarian med tågräls...

Ja det finns alltid en Zid bland oss, hasse är skön som faaaaaan.....snäppet värre än Zid

men typ lika sköna fast på två olika sköna sätt hajar ni bah? lixom ni vet:glömdet

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96
hur ska det här gå

Ja det finns alltid en Zid bland oss, hasse är skön som faaaaaan.....snäppet värre än Zid

men typ lika sköna fast på två olika sköna sätt hajar ni bah? lixom ni vet:glömdet

fan ser fram imot Lelle veckan. hörde att Hasse skulle med på den oxå. synd att Zid ska leka data nörd. undrar om nån håller reda på honom så han inte tänder eld på nått där??? vi får skicka med lite tändstickor åt honom så han klara sej själv!!!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
fan ser fram imot Lelle veckan. hörde att Hasse skulle med på den oxå. synd att Zid ska leka data nörd. undrar om nån håller reda på honom så han inte tänder eld på nått där??? vi får skicka med lite tändstickor åt honom så han klara sej själv!!!

A hasse kanske inte syns så mycket på körningarna......men han bangar aldrig på sådana tillställningar :)

finns nya grejer på marknaden.......green laser is the shit att ge till Zid. han tänder eld på grejer från 100m avstånd.

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Vad sägs om en traditionell onsdagsträff på donken nu på onsdag 10/3 (18:00?)?
Bara ses och snacka lite skit...:yoparty
Man behöver inte komma dit med varken hoj eller skinnställ...ej heller sitta på muren :)

Uppvärmning inför hojsäsongen!
Vilka är på?

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Man behöver inte komma dit med varken hoj eller skinnställ...ej heller sitta på muren :)

Vilka är på?

Får jag inte ha skinnställ så kommer jag inte!

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR

Vilka är på?

Gört=)
potatis gänget har vart där varje ons hela vintern:yoparty kom o jiddra vett ja:D
fränt ju:fyllisar

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...