nä det är du inte vilken jävla dag ...
men du TACK som fan för att vi fick komma till dig och stöka ner, de var jätte trevligt.
haha ditt jävla riksfyllo du kan ju förklara vad det här betyder "O du skall inte va så oskyldig, hälften minst är ditt fel" lyckades du sms:a 04,50
Undras vem det egentligen var menat till?
Jag mår som skit, hoppas jag inte är ensam om det!
Nu (snart) motogp!
haha ditt jävla riksfyllo du kan ju förklara vad det här betyder "O du skall inte va så oskyldig, hälften minst är ditt fel" lyckades du sms:a 04,50
Hade ni trevligt?? synd att jag inte mådde bra. efter ni åkt så sov jag i några timmar och vaknade med 38,5 i feber... å va som ett kolli. Somna igen vid 23, vaknade precis nyss och ingen feber... och är på benen igen.. det var väl den så kallade (SASSUSS) Bakterien..
Hade ni trevligt?? synd att jag inte mådde bra. efter ni åkt så sov jag i några timmar och vaknade med 38,5 i feber... å va som ett kolli. Somna igen vid 23, vaknade precis nyss och ingen feber... och är på benen igen.. det var väl den så kallade (SASSUSS) Bakterien..
det dära vet jag va det är....
Afrikansk luftburen anal ebola! tydliga tecken efter febern blir du lätt förvirrad många skiter i det här tillståndet även på sig och glömmer det. vanliga symptom är tandlossning och håravfall, i sällsynta fall har det även förekommit i viss mån okontrollerat drägglande
Jävla fyllon
Tack Richard för den äckliga groggen du bjöd på hemma hos dig!
Jag blev full..
Tack Richard för den äckliga groggen du bjöd på hemma hos dig!
Jag blev full..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |