Toyman
Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
- Gick med
- 1 Jan 2005
Min "Söndags" Benelli Tornado Tre 900 LE 2002
Några bilder till ifrån annonser på hojen. 2014/15
Tobbe hjälpte mig med konversationen med Mr Giuseppe.
Såg några annonser på hojen, första med ett lågt pris.... 7,990.-- Euro
när jag sedan fick kontakt gällde ej detta, ny annons kom ut till 12,990 Euro.... mycket högre pris. Å på detta faktum vart det ju lite diskussioner.... priset i första annonsen var ett feltryck? Å så figurerar det en annons till med ytterligare ett pris.... 9450.--
Efter några mail och samtal som Tobbe gjorde kunde vi enas om ett pris...
Årsmodell 2005 ! ? Dessa "LE" gjordes bara 150 exemplar år 2002. Men gick inte så bra med WSBK satsningen och dess nya regler, höga pris och tveksamheter med några produktionsfel. De förblev osålda och har sålts därefter med olika sätt att presentera årsmodeller....
Sista annonsen i Subito.... 18 feb 2015
Mycket vackra fälgar!

Lilla medföljande verktygslåda.
Mvh Toyman
Tonys SuperBikeCollection
Några bilder till ifrån annonser på hojen. 2014/15
Tobbe hjälpte mig med konversationen med Mr Giuseppe.
Såg några annonser på hojen, första med ett lågt pris.... 7,990.-- Euro
när jag sedan fick kontakt gällde ej detta, ny annons kom ut till 12,990 Euro.... mycket högre pris. Å på detta faktum vart det ju lite diskussioner.... priset i första annonsen var ett feltryck? Å så figurerar det en annons till med ytterligare ett pris.... 9450.--
Efter några mail och samtal som Tobbe gjorde kunde vi enas om ett pris...

Årsmodell 2005 ! ? Dessa "LE" gjordes bara 150 exemplar år 2002. Men gick inte så bra med WSBK satsningen och dess nya regler, höga pris och tveksamheter med några produktionsfel. De förblev osålda och har sålts därefter med olika sätt att presentera årsmodeller....

Sista annonsen i Subito.... 18 feb 2015

Mycket vackra fälgar!

Lilla medföljande verktygslåda.
Mvh Toyman
Tonys SuperBikeCollection