streetgixxer
FSRacing Supermoto/Trial
Hur går det med kalendern? Har någon kommit fram till vart man ska köra på resp. datum?
Update!?
Lasse lägg till Fredrik Sterling i supermotoförare sverige.
Där finns det info
Karlskoga . Tillfällig bana som bygges på ett industriområde ca 3 km från torget i Karlskoga .
Det blir två tävlingsdagar , fredag 14/6 och lördag 15/6 2013 .
- 14/6 , kvällstävling med kval- och finalhaeat ca 16.00-20.00 , dagen börjar med förarmöte ca 9.30-10.00
- 15/6 , SM-deltävling , kval- och finalheat ca 14.00-18.00
Tiderna kan komma att förändras beroende på vilka tider vi får godkända i Polis-tillståndet .
Tävlingsarrangör blir Teknis MC Örebro i samarbete med Trädgårdsola ( #36 Ola Andersson ) .
Förutom quad och solo kan det eventuellt även bli mini-moto . Jag återkommer om detta inom två veckor .
Dessa två tävlingar ingår i Karlskogas Motorsportvecka 2013 , ett arrangemang med många olika tävlingsgrenar på olika platser i Karlskoga samt med musik med tillhörande mat och dryck på och runt torget i Karlskoga . Karlskoga Kommun marknadsför och samordnar dessa tävlingar och jippon , kommunala medel finns för en treårs-period . Förhoppningen är att detta mottas positivt från motorsportvänner och blir ett årligt återkommande arrangemang .
Karlskoga . Tillfällig bana som bygges på ett industriområde ca 3 km från torget i Karlskoga .
Det blir två tävlingsdagar , fredag 14/6 och lördag 15/6 2013 .
- 14/6 , kvällstävling med kval- och finalhaeat ca 16.00-20.00 , dagen börjar med förarmöte ca 9.30-10.00
- 15/6 , SM-deltävling , kval- och finalheat ca 14.00-18.00
Tiderna kan komma att förändras beroende på vilka tider vi får godkända i Polis-tillståndet .
Tävlingsarrangör blir Teknis MC Örebro i samarbete med Trädgårdsola ( #36 Ola Andersson ) .
Förutom quad och solo kan det eventuellt även bli mini-moto . Jag återkommer om detta inom två veckor .
Dessa två tävlingar ingår i Karlskogas Motorsportvecka 2013 , ett arrangemang med många olika tävlingsgrenar på olika platser i Karlskoga samt med musik med tillhörande mat och dryck på och runt torget i Karlskoga . Karlskoga Kommun marknadsför och samordnar dessa tävlingar och jippon , kommunala medel finns för en treårs-period . Förhoppningen är att detta mottas positivt från motorsportvänner och blir ett årligt återkommande arrangemang .
Vet någon vad som har hänt med http://www.supermotosweden.se/ ?
Verkar som att sidan är nere..
Verkar som att sidan fungerar för mig iaf.
Skumt, nu funkar det här med iaf
Jag kanske är dum i huvudet som inte lyckas synka kalendern. Men när är valborgslägret exakt?
Jag kanske är dum i huvudet som inte lyckas synka kalendern. Men när är valborgslägret exakt?
Den 4e 5e maj hade jag tänkt mig. Ska förankra datumet i klubben först.
Du är nog inte dum i huvet , lägret ligger inte i kalendern då det som lasse skriver inte är helt förankrat
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|