Kaliforniens motsvarighet till bulten?

zizolo

Jag kan, men varför?
Gick med
15 Feb 2009
Hoj
Honda CBR 954 -03
Riktigt fint kört! och vägen är inte dålig den heller...

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Driftfilmen: WOW helt underbart kört! :yoparty

Sen till dom andra.. fan har dom inte ordentliga kläder? som snubben utan mcstövlar. Ena skon flyger av mitt i vurpan, det är väll kanon det :tummenupp

Usa...:va

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Ja det antar jag det är, eller är inte amerikanska cops donut's ätande homerlookalike? :va

hah jo en del är ju det, ibland ser man på "Cops" då något fetto blir tvungen att springa och blir toksvettig och flämtar efter 50 m!

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Det ser ju inte rimligt ut i de flesta fall. Som om någon preppat vägen med såpa typ. Det går ju inte alls fort och änndå släpper det för dem. Rullgrus kan det ju iofs vara.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Är ju för att nötterna inte kan köra, eller rättare sagt de vill mer än vad det kan...de kör fortare än vad de mästrar, man ser alla felreaktionerna vissa gör i dessa snuttar, målfixering, låsta bakhjul mm och tror att de är på "bana" o kör! Men det är bra att det är lättare att ta mc kort däröver iaf:tummenupp

Kan det vara därför det är samma symdrom där som på slingerbulten, många krascher och lika så(ännu värre) på boggesundsvägen där det sitter skylt med olycksdrabbad mc-väg!

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Vilket kraschpuckföretag jobbar ni åt egentligen? Nu känner jag ett stort behov nämligen.... kanske en airbagjacka också.

Last edited:

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Det ser ju inte rimligt ut i de flesta fall. Som om någon preppat vägen med såpa typ. Det går ju inte alls fort och änndå släpper det för dem. Rullgrus kan det ju iofs vara.

haha, tycker med det ser ut att gå väääldigt långsamt, speciellt eftersom de efter crashen glider typ 3 meter på asfalten, man gled ju länge än så när man crasha med moppe :D

kanske denhär tråden är relaterad :hihi http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=218229&highlight=shinko

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
första klippet: e polisen så lat att han måste ta bilen till olycksplatsen :confused: :huvet

Eller så kan det ju vara så att i bilen finns första hjälpen utrustning som kan vara lämplig att ha nära till hands.....
Bara en tanke...
Eller att bilen faktiskt kan vara ett skydd för att man själv inte ska bli påkörd när man tar hand om någon som ligger skadad mitt på vägen.

Fast förmodligen är det en munkätande amerikansk snut....:fyllisar

d-g83

Syrianska FC
Gick med
17 Oct 2009
Hoj
Kawasaki er-6n
1. asså för att va snabb med första hjälpen, så tycker jag ändå polisen e kvar i bilen bra länge. möjligtvis för att rapportera det. :va

2. för att skydda sig och föraren så tycker jag ändå inte han blockera nåt genom att ställa bilen vid vägkanten. :huvet

3. eventuella flyktförsök? varför ska polisen försöka stoppa han?
killen vurpa och e inte skadad då han reser sig och små joggar dem få metrarna till sin hoj. han bara ramla och har inte brytit mot lagen genom det. eller? inte direkt att han låg i nån maxfart där så att han gjort sig skylldig till nåt :va

bara hur jag tänker lite grann

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
1. asså för att va snabb med första hjälpen, så tycker jag ändå polisen e kvar i bilen bra länge. möjligtvis för att rapportera det. :va

2. för att skydda sig och föraren så tycker jag ändå inte han blockera nåt genom att ställa bilen vid vägkanten. :huvet

3. eventuella flyktförsök? varför ska polisen försöka stoppa han?
killen vurpa och e inte skadad då han reser sig och små joggar dem få metrarna till sin hoj. han bara ramla och har inte brytit mot lagen genom det. eller? inte direkt att han låg i nån maxfart där så att han gjort sig skylldig till nåt :va

bara hur jag tänker lite grann

3. Kanske kan ses som vårdslöshet i trafik? Han hade ju inte så stora marginaler där även om det inte gick så fort?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det här påminner mig otroligt mycket om min USA tid. Ser även på videosarna att det är totala klåpare som kör. Vet inte ett dugg vad de sysslar med.

Förövrigt stod polisen jäkligt pantat. Undrar vad han hade förväntat sig för reaktion av en som ser en CHP mitt i en kurva... Duh.

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Det här påminner mig otroligt mycket om min USA tid. Ser även på videosarna att det är totala klåpare som kör. Vet inte ett dugg vad de sysslar med.

Förövrigt stod polisen jäkligt pantat. Undrar vad han hade förväntat sig för reaktion av en som ser en CHP mitt i en kurva... Duh.

I U.S. är det väll OK att provocera fram brott? Kanske är ok att provocera fram olyckor också? :va

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA