Kall öl

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det är inte en kostnadsfråga (edit: enbart). Diskussioner pågår men problemet är att väntan riskerar att bli för lång mellan passen med fem grupper. Att gå ner till 10 minuter/pass är ingen bra idé. Officiellt beslut kommer snart.

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
Fyra grupper är väl ok, tidigare har det bara varit tre grupper men nu senast kom minimoppegänget med, men dom kanske inte är med varje gång??? Det är nog större intresse för en "mellangrupp" än för minimoto (ursäkt till minimotoåkarna...)

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Ugluk skrev:
Det är inte en kostnadsfråga (edit: enbart). Diskussioner pågår men problemet är att väntan riskerar att bli för lång mellan passen med fem grupper. Att gå ner till 10 minuter/pass är ingen bra idé. Officiellt beslut kommer snart.

Bra tänkt! :tummenupp

10min pass är för lite. Visst är det bra att många får köra men när man väl är där vill man ju inte stå och vänta i över 1timme för att få åka heller.

Rörken är kanon :)

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
jesper skrev:
Fyra grupper är väl ok, tidigare har det bara varit tre grupper men nu senast kom minimoppegänget med, men dom kanske inte är med varje gång??? Det är nog större intresse för en "mellangrupp" än för minimoto (ursäkt till minimotoåkarna...)

Instämmer till fullo.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
WestW skrev:
Bra tänkt! :tummenupp

10min pass är för lite. Visst är det bra att många får köra men när man väl är där vill man ju inte stå och vänta i över 1timme för att få åka heller.

Rörken är kanon :)

15 min pass skulle funka och en mellangrupp tror även jag på, men 10 min är lite i minsta laget. Vad är det nu förresten 20 min pass? Tänk att det var så länge sen jag var på Rörken nu så jag inte minns detta!

/Simba

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping