Dumheter är vad det är.
Det är inte ens så komplicerat.Det är lite av ett konstigt yrkesval. Den här kvinnan ska ju se till barnens behov. Vad gör hon? Jo, hennes egna behov är viktigast. Kanske skulle hon fundera ett varv till på om hon valt rätt.
Jag känner människor som är så fula att dom borde åläggas att skyla sig, men det kanske är nästa steg?
Personligen skulle jag vilja bomba alla muslimska värderingar tillbaka till stenåldern......
Detta är ju så sjukt att man knappt fattar det...
Det där kommer att lösa sig, för första gången någon passerar en fartkamera och bara ögonen syns kommer det att lagstiftas i frågan.
Personligen skulle jag vilja bomba alla muslimska värderingar tillbaka till stenåldern......
HAHAHA! Som om dom någonsin skulle tillåta en kvinna att göra något så "fritt" som att få köra en bil, och det för fort dessutom
Den var rolig den! Är du komiker?
HAHAHA! Som om dom någonsin skulle tillåta en kvinna att göra något så "fritt" som att få köra en bil, och det för fort dessutom
Den var rolig den! Är du komiker?
Well, problemet är ju att värderingarna redan är stenåldersgamla.
Ehh såg en sådan dära, köra en minibuss på Fleminggatan/S:t Eriksgatan i Stockholm för någon vecka sedan.. Vissa har trots allt "förmåner" eller så hade hon rymt.
Well, problemet är ju att värderingarna redan är stenåldersgamla.
Detta är ju så sjukt att man knappt fattar det...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |