vad det än blir så kommer jag hålla honom som en riktig favvo ,, inom 3 säsonger är han kung om mina spekulationer stämmer,
någon som törs sätta imot en hundring ?
// Jocke
Det sätter jag lätt en 100 på... Easy money
vad det än blir så kommer jag hålla honom som en riktig favvo ,, inom 3 säsonger är han kung om mina spekulationer stämmer,
någon som törs sätta imot en hundring ?
// Jocke
Jag är långsint.jo det är så jag menar
hur ska vi hålla ordning på detta då ?
Riktigt kul med Kallio i MotoGP.
Angående Ducati, så vill jag se Simoncelli på en Ducce i MotoGP, det skulle nog kunna vara riktig magi på tvären!
För hans egna bästa hoppas jag han väljer Honda.
En melandri säsong på Duccen kan nog vara svårt att återhämta sig ifrån som rookie.
Hoppas det blir Ducati för Kallio ... det skulle innebära att andra förslag på Ducceteamister faller
Ja om man vill ha en kille som inte bangar att torpedera sina medtävlare så är Simon i källaren rätt val.
Nä nä nä... du SKA få Hayden nu, till "den lille fabrikk"
Nä nä nä... du SKA få Hayden nu, till "den lille fabrikk"
Ok, så du menar att Honda har offrat sig tillräckligt nu och nån annan får ta över i jämställdhetens namn?
Er tur att ha Svarte Petter!
Nara...faktiskt inte.
Dels ar han ju en varldsmastare...*here we go again*
Men! Det jag tror skulle kunna funka ar haydens korstil.
Den och Duccen skulle jag tro passar bra ihop.
Bort med TC och sen bara kora lite flattrack style sa...
Kan bli en bra kombo det dar ska du se!
Ska onekligen bli spännande och se hur det går om det nu blir så att Hayden går dit. Jag tror dock lite tväremot dig att hojen inte kommer att passa hayden så bra. Av det man kunnat läsa tycker jag mig Stoner säger att han använder TC:n väldigt mycket och att den är okörbar utan. Men som sagt ska det bli intressant, det verkar som om antingen trivs man på duccen, eller trivs man inte inget mellanting.
Sant att Stoner sagt att han har TC'n pa max...
Men det som talar for Hayden ar ju att han ar en brutalare forare, som bade gillar nar det kranger, och kan kora med sladd.
Han skulle alltsa enligt den tesen kunna tygla besten annu mer.
Men vad vet man?
Det vore iaf skoj om Ducati kunde fa ytterligare en forare i toppen sa man kan visa att det AVEN ar cykelns fortjanst och inte bara EN gudabenadad forare...
Visst, men jag håller nog Capirossi som en brutalare förare än Hayden och han tyckte ju inte alls om 800-Duccen.Sant att Stoner sagt att han har TC'n pa max...
Men det som talar for Hayden ar ju att han ar en brutalare forare, som bade gillar nar det kranger, och kan kora med sladd.
Men vad vet man?
Det vore iaf skoj om Ducati kunde fa ytterligare en forare i toppen sa man kan visa att det AVEN ar cykelns fortjanst och inte bara EN gudabenadad forare...
Visst, men jag håller nog Capirossi som en brutalare förare än Hayden och han tyckte ju inte alls om 800-Duccen.
Visst, men jag håller nog Capirossi som en brutalare förare än Hayden och han tyckte ju inte alls om 800-Duccen.
Ok.... fasen vad ni vet!
Men varfor skulle Ducati vara intresserade av Hayden da?
Marknadsforing av market i USA?
Nä, de vill väl han någon som nöjer sig med att vara andreförare...
Sant att Stoner sagt att han har TC'n pa max...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|