Kallt ute?

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Apprpå kallt! Tänkte gå ut och tvätta hojen för att ställa undan den för vintern. Och det är typ 6 grader ute. Kommer att frysa ihjäl om fingrarna.......... Det är kyligt i norrland! :)

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
tvätta hoj...:confused: nu skall jag ut att köra...:tummenupp
Apprpå kallt! Tänkte gå ut och tvätta hojen för att ställa undan den för vintern. Och det är typ 6 grader ute. Kommer att frysa ihjäl om fingrarna.......... Det är kyligt i norrland! :)

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
På G. Jag loggade in bara för att lägga upp årets första AW-tråd och vad möts man av? Gnäll... :rolleyes: Jag har ett liv, också.

Livet e hårt som general, trupperna vill ju veta ett tag i förväg var anfallet ska ske, det e ju trots allt imorgon.

Danne980

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
KTM

Jag var ute och åkte 06:30 i morse (kåplöst).... det var ganska kallt då faktiskt.

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Livet e hårt som general, trupperna vill ju veta ett tag i förväg var anfallet ska ske, det e ju trots allt imorgon.

Datum och tid är ju redan spikat. Det som fattas är platsen och vi kan ju inte avslöja allt för fienden. :tungan

Varannan onsdag 18.00, anteckna nu i almanackan. :yoparty

Jag bangar, får besök av Pucken.

Jaha, och han är inte medsläpbar? :va

;)

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Jaha, och han är inte medsläpbar? :va

;)

Möjligt, men det blir så satans stressigt.

Sen kanske jag måste inse att jag inte kan göra allt som student. Jag har ju valt att göra min 5 veckors praktik i Enköping, vilket innebär 500:- i soppa/v. Jag lever ju för tusan på lånade pengar nu.

Som grädde på moset jävlas min mage igen, å jag är näst intill lika kass som jag varit förra veckan. Kanske skulle höra med veterinären som håller till vägg i vägg med mej i Enköping. Nödslakt kanske utförs gratis :confused:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Som grädde på moset jävlas min mage igen, å jag är näst intill lika kass som jag varit förra veckan.
Jägermeister, ringer det en klocka? Om inte, så ta dig en slurp så blir nog magen bra igen.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping