Verkar bli kanonväder på söndag.
Jag ska i alla fall köra. Någon mer?
Jag e rätt sugen..men kommer bara köra DR i sommar
..så bli väl motarderna man får jaga...
..en motard/grus tråd & en sporthojs åka tråd i "Kalmar City"? ..annars lär jag ha hunnit fram på jätte moppen, lagom te fikat men då e Ni redan på väg hem![]()
Vad har hänt med Banditen då?
...kommer dock köra motard framöver...
Blir nog både lör å sön för mig![]()
Jaha det blev ju ett snopet avslut på söndagen, avslut och avslut det han ju knappt börja förrän det var över. Nu minns jag inte så mycket av själva smällen, känns lite onödigt att spekulera i nuläget vad eller vem som var orsak till olyckan, med dom splittrade minnesfragment jag har av händelsen känns det meningslöst. Men vad jag däremot minns klart är det stöd jag hade från mina kamrater på olycksplasen, och att ni tog tag i att transportera bort vraket när det andra vraket åkte till akutenDagens kringilikrok med div accelerationsövningar var riktigt givande, den här farbrorn kommer sova sött i natt och ser morgondagen ann med tillförsigt.
Jaha det blev ju ett snopet avslut på söndagen, avslut och avslut det han ju knappt börja förrän det var över. Nu minns jag inte så mycket av själva smällen, känns lite onödigt att spekulera i nuläget vad eller vem som var orsak till olyckan, med dom splittrade minnesfragment jag har av händelsen känns det meningslöst. Men vad jag däremot minns klart är det stöd jag hade från mina kamrater på olycksplasen, och att ni tog tag i att transportera bort vraket när det andra vraket åkte till akutenEtt stort tack grabbar
hoppas på att läka ihop så fort som möjligt och skaffa en ny moppe " är fortfarande sugen" som tur är bröt jag ingenting, visste att det skulle betala sig att dricka mycket mjölk stenhård benstomme men totalt åderförkallkad, glömmer att svänga när man får möte.
![]()
Jaha det blev ju ett snopet avslut på söndagen, avslut och avslut det han ju knappt börja förrän det var över. Nu minns jag inte så mycket av själva smällen, känns lite onödigt att spekulera i nuläget vad eller vem som var orsak till olyckan, med dom splittrade minnesfragment jag har av händelsen känns det meningslöst. Men vad jag däremot minns klart är det stöd jag hade från mina kamrater på olycksplasen, och att ni tog tag i att transportera bort vraket när det andra vraket åkte till akutenEtt stort tack grabbar
hoppas på att läka ihop så fort som möjligt och skaffa en ny moppe " är fortfarande sugen" som tur är bröt jag ingenting, visste att det skulle betala sig att dricka mycket mjölk stenhård benstomme men totalt åderförkallkad, glömmer att svänga när man får möte.
![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand