Kalmar-tråden

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Ljungbyholm
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
Låter som en viss avundssjuka:rock

skall åka till Kanada nästa Måndag och med min rekord på ringen så bestämde jag själv för att inte följa med.....du vet "tredje gången gilt" innebär nog inte för min del att hojen klarar sig men att jag få ligga på sjukan !!..och JA, jag ångrar det bittert!!!:huvet:huvet

hehe ja inte så lite avundsjuka heller :yoparty

helt riktigt!!...finns inget gottare än knä skrap och dela husvagn med 4 svettiga karlar som spenderat 12 timmar i skinnställ i den stekande gotländska solen...nu kom det en tår:gnissla
 
Last edited:

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
skall åka till Kanada nästa Måndag och med min rekord på ringen så bestämde jag själv för att inte följa med.....du vet "tredje gången gilt" innebär nog inte för min del att hojen klarar sig men att jag få ligga på sjukan !!..och JA, jag ångrar det bittert!!!:huvet:huvet



helt riktigt!!...finns inget gottare än knä skrap och dela husvagn med 4 svettiga karlar som spenderat 12 timmar i skinnställ i den stekande gotländska solen...nu kom det en tår:gnissla

haha...ja det lät trevligt:yoparty hoppas det blir bra väder så man kan lägga några varv på ringen:banana
 

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
zx6r -98
Jag ska försöka dyka upp i morgon, så det får gärna komma fler som kör längst bak ;)
Och är det någon annan som kör via Nybro så kan vi ju köra gemensamt redan där ifrån. Bara hojta till!
 

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
zx6r -98
Vad tror ni om vädret? SMHI säger att det ska regna i Emmaboda, Torsås och Karlskrona efter klockan 12.
 

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
zx6r -98
:D

Jag fick anmärkning på dåligt mönsterdjup fram på besiktningen i måndags. Det har inte blivit bättre sen dess :tungan
 

Wicked

Livet är fullt av överraskningar....
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 500 SMR
Tänkte ta en kvällsrunda på Onsdag om vädret blir skapligt, om någon ha lust att hänga med så kom runt select vid 17:30.
 

Dark shark

Insanity is my life
Gick med
2 Jul 2005
Ort
kalmar
Hoj
R1- 02
Ska försöka komma om inte jobbet hindrar en, Solen kommer fram när man startar hojen annars om det skulle vara så ;)
 

Dark shark

Insanity is my life
Gick med
2 Jul 2005
Ort
kalmar
Hoj
R1- 02
Vilket underbart väder man vaknar till, antar att vi försöker få ihop lite folk till kl. 13.00 från select idag...
 

Dark shark

Insanity is my life
Gick med
2 Jul 2005
Ort
kalmar
Hoj
R1- 02
Lite Onsdags körning kanske skulle kunna locka?? Kl. 18.00 från Select försöker vi få ihop lite folk. Sms:a vidare då inte alla är inne på Sporthoj och kollar dagligen!!
 

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Lite Onsdags körning kanske skulle kunna locka?? Kl. 18.00 från Select försöker vi få ihop lite folk. Sms:a vidare då inte alla är inne på Sporthoj och kollar dagligen!!

Vad menar du? :va
Har inte alla lika tvångsmässigt, sporthoj.com, beroende som jag?:Bugar
 

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Ort
Kalmar
Hoj
R1 - 04 Raceversion
skall åka till Kanada nästa Måndag och med min rekord på ringen så bestämde jag själv för att inte följa med.....du vet "tredje gången gilt" innebär nog inte för min del att hojen klarar sig men att jag få ligga på sjukan !!..och JA, jag ångrar det bittert!!!:huvet:huvet



helt riktigt!!...finns inget gottare än knä skrap och dela husvagn med 4 svettiga karlar som spenderat 12 timmar i skinnställ i den stekande gotländska solen...nu kom det en tår:gnissla

Vi saknade dig....

/Urban

Extrafälgar med regndäck....:banana

Finns det att få tag på till den däringa engländaren?

/Urban
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top