Kalmar-tråden

Kalle_Duke

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2010
Hoj
2011 Bmw S1000RR
Inte vad jag såg iaf:confused:

Nån som hade nån bra sida för skylthållare, har inge garage så går segt med att tillverka en egen:D

2D4

Lillis\Tusselago ^^
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
zx6r -96, 954rr -03, r1 -10, 690 smc -14, 1190 Adv\R -15
Nån som hade nån bra sida för skylthållare, har inge garage så går segt med att tillverka en egen:D

Ta en titt på ebay, andra sidor jag kollade på innan jag tog hem från ebay vart bikersneed mfl.

Annars kan du nog rulla upp till Joile svets vid flyget så kan nog dom ordna något.

2D4

Lillis\Tusselago ^^
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Track & Confirm e-mail update information provided by the U.S. Postal Service.
Delivered Abroad AUSTRALIA 04/20/11 2:15pm

Haha nästan granne jue, någon som är sugen på gruppkörning för att hämta upp ? =)

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Hoj
zx6r -98
Hoj till serveringsstället för ägg och dricka -> Äta ägg och dricka gott -> sova -> hoj hem igen. Det finns alltså tid till allt! :)

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
jag hade tänkt köra lör o sön om vädret tillåter :) jobbar natt hela helgen men några timmar på dagarna ska det nog hinnas med. hoppas någon mer är sugen på o gasa lite :)

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
det blir kl 12 som vi sa på messen :) ta en fika uppe hos trollet på berget i det fina vädret. hoppas det finns några fler som vill med. frippe ska med iaf sa han...han med millen.

2D4

Lillis\Tusselago ^^
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Troll på berget, skidbacken ? :p

Vart åker ni ifrån ? kanske kan bli en snabbtur för min del också innan alla prinskorvar och påskägg ska tryckas ner ;)

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
Troll på berget, skidbacken ? :p

Vart åker ni ifrån ? kanske kan bli en snabbtur för min del också innan alla prinskorvar och påskägg ska tryckas ner ;)

hahaha japp skidbacken va det :p va det du som stod vid rockneby infarten idag? strulade hojen? blir det någon körning i morgon då? jag o tjejen ska ut en sväng i morgon igen :) käka inte för myckje nu då så du inte får knäppt skinnstället sen :p

får bli kl 13 vid shell som vanligt då så får man se om det finns några som är intresserade :)

får bli kl 13 vid shell som vanligt då så får man se om det finns några som är intresserade :)

Last edited:

Jotnt

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Hoj
DR 650-99
Inte omöjligt man kan följa med Båt och Hus-fönsterbyte tog hela dagen i dag :mad: Men hoppas man kan få lite tid över i morgon

Sen får någon gärna lyssna lite på min hoj .Har börjat jävlas lite för mig
och man e inte så haj på det här med hojar :Bugar

Hur många var ni i dag ?

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
ja det tar tid o greja lite saker hemma ibland. håller själv på o renoverar för fullt :p vi va bara 3 hojar idag men det va trevligt iaf :) hoppas det blir fler i morgon. ok hur låter det o hur uppför den sig då?

Jotnt

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Hoj
DR 650-99
Dör på tomgång när den kommit upp i 40-86 grader
Svårt och säga om han tappar en cylinder eller om det är tomgången som e för låg går som skit.Vet inte om det kan vara stift eller luft/soppa filter ? Sen lyset e det ju dålig kräm i när han kommer ner runt den låga tomgången 5-600 varv .Men det är väl för att den håller på att dö
Sen tycker jag själv att det låter mer under tanken/motorn när man dra på än från ljud dämparen typ ? läckage någon slang eller något?

Ska ringa till firman som sålde den .Men tänkte e det pisslätt fel så orka man inte lämna iväg den (förlorad kör tid)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...