Säger som våran regering... ALLA ska med, så självklart kör vi 17.00.
SAMLING SELECT 17.00 ONS 13:AUG
Tackar........
Säger som våran regering... ALLA ska med, så självklart kör vi 17.00.
SAMLING SELECT 17.00 ONS 13:AUG
Select , 17,00... Är det det som gäller ? Då har jag bara en undran...Var ligger select ?... Ska försöka hinna in.....
Kan du berätta för mig vad som är så kul med att ligga i en kortege på tomgång?O bara för att ställa till det ännu mer så kan jag berätta att det är Jämjö-Kristianopelkortegen ikväll.. Avfärd från Jämjö 18.30.. 12 O´clock är informerad..
Och dessutom ni som vill ut o köra en goerunda på lördag 16/8 ska se till att förpassa er ner till Tosås o köra Tupprundan där. 11mil garanterat slingriga asfalterade vägar. Start mellan 11-13 från torget i Torsås. 50 bagis per skalle i startavgift inkl en fika under rundan.
O när det ändå tjatas så fixar SMC en grillkväll ute på Värsnäs onsdag 20/8 kl 18.30. Kom dit o käka en korv eller två eller tre.
/Rooster
Kan du berätta för mig vad som är så kul med att ligga i en kortege på tomgång?
Det är ju bara slöseri med bensin enligt min mening, fast det är ju bara jag som tycker så....
ja, nu har det sannerligen blivit lite fart i tråden! jag jobbar tyvärr också på annan ort denna vecka men sen skulle man försöka hänga med på en tur...
Hehe, det finns nog fler än du som tycker så, men det behöver ju inte alltid nödvändigtvis va fullgas
Men kom ner på lördag istället så ska du få dig en dos knixiga kurviga vägar.
Kommer in o leker med er nån dag framöver annars.. Ni brukar ju köra förbi utanför mitt andra hem titt som tätt
//Rooster
Kanonrunda....
Kul att de kom så mycket folk
Kom igen nu alla, håll tråden levande så blir de fler vändor
Nästa gång får du va me snabbare me kameran Jonas
får tacka för en härlig första runda för min del fan det blev ju en hel del folk kul lite för högt tempo för mig men det löste sig ju iofs för ni va ju så snälla att vänta in som sagt tack för en trevlig tur tyvärr fick jag avsluta i söderåkra för barnvakten hade tröttnat men ser fram emot fler turer.
haha ska gör det eller blir det sidovagn på rettanKul att du tyckte det var schysst, självklart går barnen först.
Det är bara att hänga på nästa gång igen och muta barnvakten bättre
Ha d/12 O´clock
Jaha folk
När rullar vi igen??
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |