Xeizz
Ny medlem
- Gick med
- 17 Jun 2003
- Hoj
- KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
jo jag hittade... blev en fin runda.. men hade lite svårt att hänga med ibland, men de löste sig eller vad säger du DaGaz?
nicke skrev:jo jag hittade... blev en fin runda.. men hade lite svårt att hänga med ibland, men de löste sig eller vad säger du DaGaz?
sner0 skrev:hur många blev ni sen i slutändan?
körde förbi me bilen när ja skulle handa o då va ni väl 3-4 stycken iaf tror ja..
BUS då är jag på om jag får för tantenDaGaz skrev:Som sagt, dålig framförhållning och sent påtänkt så blir resultatet därefter. Vi var 4 st totalt varv 2 st utanför sporthoj.com
Vi åkte mot nybro, in vid st:sigfrid mot tvärskog, ljungbyholm - sen lite övningar vid på och avfarter inne i Kalmar
Som sagt liten runda, sticker iväg i veckan och skulle ändå dumpa hojjen i Kalmar för service och första hjälpen så det passade bra.
Nytt försök
Hur många är på till nästa helg om vädret tillåter, kl 15.00 vid fd rasta (vad heter det nu?) den 24/4-04..
Jag tar med DV-kamera och vi lägger in lite bus på agendan vid lämplig vägavsnitt -- hur låter det?
DaGaz skrev:Nytt försök Hur många är på till nästa helg om vädret tillåter, kl 15.00 vid fd rasta (vad heter det nu?) den 24/4-04.. Jag tar med DV-kamera och vi lägger in lite bus på agendan vid lämplig vägavsnitt -- hur låter det?
sner0 skrev:låter finemunk..
ska försöka få ordning på bromsljuset o kränga på gatudäck tills dess, sen kan ja hänga på.
var här i trakten får man sjysst service till rimligt pris på däck?
rasta heter carestel nu förresten.. nån beligsk kedja eller nåt tror ja
DaGaz skrev:Där ser man. har själv varit utsocknes i 5 år, flyttade tillbaka innan jul precis så jag har ej full koll ännu.. Mmm, dessa däck ja - byter mitt framdäck nu tyckte jag fick hyffs pris på Lelles men det kanske finns bättre ställen.
Tips på däck, olja mm. är välkommet!
PS. Passa på att skvallra för alla utanför sporthoj.com om åkningarna också! .DS
Jag kollar in här på fredag som senast..
DaGaz skrev:Som sagt, dålig framförhållning och sent påtänkt så blir resultatet därefter. Vi var 4 st totalt varv 2 st utanför sporthoj.com
Vi åkte mot nybro, in vid st:sigfrid mot tvärskog, ljungbyholm - sen lite övningar vid på och avfarter inne i Kalmar
Som sagt liten runda, sticker iväg i veckan och skulle ändå dumpa hojjen i Kalmar för service och första hjälpen så det passade bra.
Nytt försök
Hur många är på till nästa helg om vädret tillåter, kl 15.00 vid fd rasta (vad heter det nu?) den 24/4-04..
Jag tar med DV-kamera och vi lägger in lite bus på agendan vid lämplig vägavsnitt -- hur låter det?
sner0 skrev:på tal om däck o de här,
e de nån i trakten som skulle kunna tänka sig att låna ut ett depåstöd för framhjulet till mig under en dag eller två när det blir dags att kränga om?
kan självklart betala en slant om det underlättar
DaGaz skrev:Har tyvärr bara för bakdelen (klykor & bobiner). Annars är ju ett tips spännband och takbjälke
Tack för tipset om Torsten, det får kollas när jag nött ner baksulan ... igen
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |